جستجو
Driving the Human: Seven Prototypes for Eco-Social Renewal

فراخوان رزیدنسی (اقامت هنری) موسسه Driving the Human آلمان ۲۰۲۱ منتشر شد.

  • مهلت: ۲۰ فروردین ۱۴۰۰

■ موسسه علمی هنری Driving the Human از تمامی طراحان، هنرمندان و دانشمندان سراسر جهان دعوت می کند تا پروژه های پیشنهادی خود را ارائه نمایند. طرح ها می بایست با وضعیت و شرایط فعلی مرتبط باشند، و جایگزینی برای تحولات و اختلالات فعلی ارائه دهند، در آنچه ما را به انسان تبدیل کره است، تأمل کند و به رابطه مجدد ما با جامعه، کره زمین و زندگی بپردازد. این رویداد در دو مرحله برگزار می شود به این صورت که در مرحله نخست تعداد ۲۱ طرح توسط داوران انتخاب می شود و از ۲۳ الی ۲۵ مهر ۱۴۰۰ در برلین به نمایش گذاشته می شوند و در مرحله دوم از بین آنها تعداد ۷ طرح انتخاب می شوند و از ۱۹ الی ۲۰ آذر در مونیخ به نمایش گذاشته می شوند. در پایان این پروژه ها توسعه داده می شوند و در دسامبر ۲۰۲۲ به عنوان پروژه نهایی در برلین به نمایش گذاشته خواهند شد. در صورت نیاز و تمایل می توانید از خدمات ویژه «دپارتمان تخصصی پورتفولیو + گرافیک فستیوارت» برای تهیه پورتفولیوی حرفه‌ای و «دپارتمان تخصصی زبان انگلیسی فستیوارت» برای ثبت نام مطمئن در این فراخوان استفاده کنید:

≡ چه کسانی می توانند شرکت کنند؟

■ شرکت بای تمامی هنرمندان از سراسر جهان آزاد است.

≡ شرایط و مدارک لازم:

■ ارائه پورتفولیو
■ ارائه طرح پیشنهادی و توضیح کامل درباره طرح
■ هر متقاضی فقط یک پروژه می تواند ارائه دهد.

≡ مزایای رزیدنسی:

■ دریافت بودجه ای به ارزش ۲۰۰۰ یورو برای هزینه های تولید
■ دریافت دستمزد به مبلغ ۲۰۰۰ یورو در صورت شرکت در این رویداد
■ پوشش هزینه های اقامت و سفر برای یک نفر
■ اگر طرح شما به عنوان یکی از هفت پروژه ای که در رویداد برلین در دسامبر ۲۰۲۱ به نمایش گذاشته می شود، انتخاب شود مبلغ ۱۵۰۰۰ یورو هزینه تولید دریافت خواهید کرد.

≡ لینک ها و دانلود ها:

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه