جستجو
Q-Village · Gangtou – International Young Designer Competition

فراخوان رقابت بین المللی طراحان جوان Q-Village • Gangtou ۲۰۲۰ منتشر شد.

  • مهلت: ۳۰ آبان ۱۳۹۹

■ با قدرت طراحی خود در احیای دهکده Gangtou شرکت کرده و خاطرات فرهنگی از دست رفته را به دنبال زندگی روستایی و زیبایی های آن کشف کنید و اعتماد فرهنگ روستایی را از بازسازی کنید. این رویداد قصد دارد با کشف و بازآفرینی ارزشهای مکانی دهکده تاریخی، روستایی به سبک Lingnan را در کنار مناظر زیبای حومه دهکده بنا کند. در این رابطه این رقابت، جهت دریافت طرح های خلاق هنرمندان در زمینه باز سازی فضا و برنامه ریزی آمیخته با تجارت (trade mix planning) آغاز شده است. دهکده Gangtou روستایی قدیمی با قدمت ۶۰۰ سال در شهر Huadong، منطقه Huadu، گوانگ ژو و مرکز استان گوانگ دونگ با مجموع ۲،۸۳ کیلومتر مربع مساحت واقع شده است. نحوه گستردگی مناطق مسکونی در جنوب این روستا به سبک معمول کانتونیایی ها، معروف به (comb-style) است. با وجود آب های ساحلی در شرق، جنوب و غرب، چهار جویبار در این روستا جریان دارد که در محل تلاقی آن ها در جنوب بندر زیبایی شکل گرفته است. این روستا با برخورداری از موقعیت جغرافیایی مطلوب در زمان قدیم همراه با بندر بارگیری ساخته شده بود که مرکز مهم حمل و نقل زمینی و آبی در Huadu به شمار می رفت. در صورت نیاز و تمایل می توانید از خدمات ویژه «دپارتمان تخصصی زبان انگلیسی فستیوارت» برای ثبت نام مطمئن در این فراخوان استفاده کنید:

http://festivart.ir/department-en

≡ چه کسانی می توانند شرکت کنند؟

■ شرکت برای تمامی افراد از سراسر جهان آزاد است.

≡ شرایط آثار:

■ طرح پیشنهادی می بایست بر بالا بردن اهمیت فضاهای روستایی متمرکز بوده و به دور از تخریب یا بازسازی کلی باشد. در عین حال راهکاری برای بازسازی بناهای سنتی و برنامه ریزی آمیخته با تجارت در صنایع فرهنگی و خلاق ارائه دهد.

≡ هزینه شرکت در فراخوان:

■ رایگان است.

≡ جوایز:

■ جایزه اول (۱ گروه): مبلغ ۱۴۰۰۰ دلار
■ جایزه دوم (۳ گروه): مبلغ ۴۰۰۰ دلار
■ جایزه سوم (۸ گروه): مبلغ ۱۴۰۰ دلار
■ علاوه بر این به چند نفر دیگر نیز گواهی افتخار اهدا خواهد شد.

≡ لینک ها و دانلود ها:
  • وبسایت اصلی مسابقه

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه