جستجو
Art Moves 2020 – International Billboard Art Competition

فراخوان رقابت بین المللی طراحی بیلبورد Art Moves ۲۰۲۰ منتشر شد.

  • مهلت: ۲ مرداد ۱۳۹۹

■ جشنواره Art Moves در سال ۲۰۲۰ میزبان مسابقه بین المللی بیلبورد هنری است و از همه علاقه مندان، هنرمندان و دانشجویان دعوت می کند تا در این رویداد شرکت نمایند. در صورت نیاز و تمایل می توانید از خدمات ویژه «دپارتمان تخصصی زبان انگلیسی فستیوارت» برای ثبت نام مطمئن در این فراخوان استفاده کنید:

http://festivart.ir/department-en

≡ چه کسانی می توانند شرکت کنند؟

■ تمامی هنرمندان می توانند به صورت گروهی یا انفرادی در این رویداد شرکت کنند.

≡ موضوع رقابت امسال:

■ «اپیدمی، فاجعه جهانی، یک مجازات یا فرصتی برای نجات خود و جهان؟» طی چند ماه گذشته در کل جهان، جوامع و کشورها، خانواده‌ها و افراد تغییری ایجاد شده است. قوانین استاندارد واقعی معلق شده‌اند، و ما در خانه‌های خود پنهان شده‌ایم، از دیگران جدا شده ایم. افراد و تمامی جوامع تحت‌تاثیر ترس، اضطراب و آسیب قرار گرفته‌اند. این لحظات و تجربیات سخت تاثیری بر ما گذاشته‌است، اما آیا ما را برای بهتر شدن تغییر داده‌اند؟ آیا این یک تغییر دائمی است یا موقتی و دنیا همان چیزی خواهد بود که باید باشد؟ آیا باید به سرعت آنچه رخ داده بود را فراموش کنیم – تجربیات و احساسات ما؛ یا شاید برعکس، باید آن را به خوبی به خاطر داشته باشیم، به آن فکر کنیم و نتیجه‌گیری سازنده‌ای داشته باشیم؟ آیا این یک مجازات یا شاید فرصتی برای تغییر شکل خود و جهان در یک تلاش مشترک جهانی است؟ چگونه از این تجربیات دشوار برای ساختن دنیایی بهتر استفاده کنیم؟ این حوادث سخت که همه ما در جاهای مختلف دنیا تجربه کرده‌ایم چه چیزی می‌تواند به ما آموزش دهد؟ کدام یک از این تجربیات می‌تواند ما و فرهنگ ما را تقویت کند تا بتوانیم با چالش‌های مشابهی در آینده سازگار شویم؟

≡ هزینه شرکت در فراخوان:

■ رایگان است.

≡ جوایز:

■ تعداد ۱۰ اثر هنری که توسط هیئت داوران انتخاب شود، چاپ و در فضای شهر تورون، لهستان در سپتامبر یا اکتبر ۲۰۲۰ روی بیلبوردها نصب خواهد شد.

≡ لینک ها و دانلود ها:

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه