فراخوان رقابت بین المللی طراحی محصول Kokuyo Design ۲۰۲۲

فراخوان رقابت بین المللی طراحی محصول Kokuyo Design ۲۰۲۲ منتشر شد.

  • مهلت: ۲۳ مهر ۱۴۰۰

■ رقابت طراحی محصول KOKUYO یک رقابت طراحی کاربر محور است که در آن، بهترین طرح تبدیل به محصول برای ارائه به مصرف کنندگان می شود. در صورت نیاز و تمایل می توانید از خدمات ویژه «دپارتمان تخصصی پورتفولیو + گرافیک فستیوارت» برای تهیه پورتفولیوی حرفه‌ای و «دپارتمان تخصصی زبان انگلیسی فستیوارت» برای ثبت نام مطمئن در این فراخوان استفاده کنید:

≡ چه کسانی می توانند شرکت کنند؟

■ شرکت برای همه طراحان از سراسر جهان آزاد است.

≡ موضوع رقابت امسال:

■ «یادگیری زدایی»جهان در شرف یک تغییر اساسی است. آیا این مساله اقتصاد، علم، اطلاعات و یا قدرت خلاقیت خواهد بود که چارچوب قدیمی را سرنگون خواهد کرد؟ بیایید رابطه بین اشیا و طراحی را با تمرکز دوباره بر حقیقتی که هیچ‌کس تا کنون در آن تردید نکرده است، بازسازی کنیم.

≡ توجه: برای آشنایی با تنوع رشته ها و آثاری که می شود به این مسابقه ارسال کرد، به لینک برندگان سال های قبل در انتهای همین خبر مراجعه  کنید.

≡ هزینه شرکت در فراخوان:

■ رایگان است.

≡ جوایز:

■ جایزه بزرگ: ۲,۰۰۰,۰۰۰ین
■ جایزه تقدیر از سه نفر: هر کدام مبلغ ۵۰۰,۰۰۰ین

≡ لینک ها و دانلود ها:

فقط به آفرینش اثر فکر کنید؛

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می دهد!

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فهرست مطالب مهم این صفحه