جستجو
Toronto Affordable Housing Challenge

فراخوان رقابت بین المللی طراحی مسکن ارزان قیمت TORONTO ۲۰۲۱ منتشر شد.

  • مهلت: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰

■ این رویداد به دنبال ارائه طرح هایی برای راهکارهای مسکن ارزان قیمت است که از انعطاف پذیری لازم برای رفع نیاز ساکنین مختلف اعم از خانواده، زوج و همچنین افراد مجرد برخوردار باشد. تورنتو یکی از ده بازار بزرگ گرانقیمت املاک جهان بشمار می رود و طبق اعلام هیئت املاک و مستغلات منطقه ای تورنتو پیش بینی می شود قیمت مسکن در سال ۲۰۲۰ در حدود ۱۰ درصد افزایش مجدد داشته باشد. علت اصلی نامتناسب بودن قیمت مسکن در تورنتو با درآمد خانوار، کمبود تجهیزات و ملزومات است. بین سال های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۹، بیش از ۳۲۵،۰۰۰ شغل به کلان شهر تورنتو اضافه شده است در حالی که فقط ۱۰۲،۰۰۰ مسکن جدید احداث شده است که فقط ۲٪ از املاک مسکونی جدید در رده مسکن های مقرون به صرفه قرار دارند. در حالی که بانک کانادا جهت دسترسی آسان به وام ها و وام مسکن، نرخ بهره را به طور غیر طبیعی و تصنعی پایین نگه داشته است، اما این مسئله فقط به سمت تقاضای این معضل می پردازد. در صورت نیاز و تمایل می توانید از خدمات ویژه «دپارتمان تخصصی پورتفولیو + گرافیک فستیوارت» برای تهیه پورتفولیوی حرفه‌ای و «دپارتمان تخصصی زبان انگلیسی فستیوارت» برای ثبت نام مطمئن در این فراخوان استفاده کنید:

≡ چه کسانی می توانند شرکت کنند؟

■ شرکت برای تمامی افراد چه به صورت فردی یا گروهی (حداکثر ۴ عضو) آزاد است.

≡ شرایط آثار:

■ شرکت کنندگان خواسته میشود تا حد امکان خلاقیت خود را بکار گرفته و ایده های معمول مسکن، طراحی و بطور کلی جامعه را به چالش بکشند. آن دسته از پروژه هایی که بتواند ایده های خلاقانه را با قابلیت کاربردی بودن آن تلفیق کنند، قطعاً از موفق ترین پروژه ها خواهند بود. بنابراین از طراحی بزرگ خود نترسید.
■ طرحی آزمایشی در رابطه با خانه های مقرون بصرفه و ارزان قیمت در تورنتو ارائه دهید که برای افزایش ظرفیت موجودی مسکن به راحتی قابل اجرا بوده و اراضی و متریال های مورد استفاده در اجرای طرح را نیز به حداقل برساند. حداقلی برای اندازه و تعداد واحدهای مسکونی در هر بلوک تعریف نشده است. طرح های پیشنهادی باید از انعطاف پذیری و سازگاری کافی برای اعمال در اندازه های مختلف برای ساکنان مختلف و نیازهای متفاوت آن ها و همچنین باید با مکان های مختلف شهر سازگار باشد.

≡ هزینه شرکت در فراخوان:

■ معماران، علاقه مندان و شرکت ها: مبلغ ۱۰۰ یورو
■ دانشجویان: مبلغ ۸۰ یورو

≡ جوایز:

■ جایزه نفر اول: مبلغ ۳۰۰۰ یورو
■ جایزه نفر دوم: مبلغ۱۵۰۰ یورو
■ جایزه نفر سوم: مبلغ ۵۰۰ یورو
■ جایزه دانشجویی :مبلغ ۵۰۰ یورو + کارت هدیه ARCHHIVE BOOKS به ارزش ۵۰ یورو
■ جایزه سبز: مبلغ ۵۰۰ یورو

≡ لینک ها و دانلود ها:

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه