جستجو
DESITA AWARD 2020 - GELATO & PIZZA EXPERIENCE

فراخوان رقابت بین المللی طراحی DESITA ۲۰۲۱ منتشر شد.

  • مهلت: ۲۲ آذر ۱۳۹۹

■ ششمین دوره رقابت بین المللی طراحی DESITA با هدف راه کارهای جدید در ایجاد نوآوری و ارزش افزوده در بخش های جلاتو و پیتزا با تمرکز بر تجربه مشتریان و گردانندگان صنعت و توسعه دامنه تحقیق خود بر روی انواع کالا و خدمات برگزار می شود. برگزار کنندگان از طراحان می خواهند تا تجربیات اپراتورهای صنعت و مشتریان در بخش بستنی جلاتو و پیتزا را از نگاهی دیگر بررسی کرده و شکاف موجود بین صنایع غذایی و دنیای طراحی را از بین ببرند. جلاتو و پیتزا دو نمونه قابل توجه از دانش تجربی و سنتی ایتالیا در بخش مواد غذایی به شمار می روند. کسب و کارهای جدید و چالش های نوظهور جهانی ، فرصت بزرگی برای رشد و تحکیم این تجارت است. این رقابت در دو گروه GELATO EXPERIENCE و PIZZA EXPERIENCE برگزار می شود که برای برندگان در هر گروه جایزه جداگانه ای در نظر گرفته شده است. در صورت نیاز و تمایل می توانید از خدمات ویژه «دپارتمان تخصصی زبان انگلیسی فستیوارت» برای ثبت نام مطمئن در این فراخوان استفاده کنید:

http://festivart.ir/department-en

≡ چه کسانی می توانند شرکت کنند؟

■ از تمامی طراحان و خلاقان بالای ۱۸ سال از هر ملیتی دعوت می شود تا در این رویداد شرکت نمایند.

≡ بخش های رقابت امسال:

■ تجهیزات و بسته بندی: طراحی یا باز طراحی تجهیزات، اشیا، لوازم جانبی، بسته بندی، مصرف مواد غذایی و غیره که می تواند در بهبود کارایی، آماده سازی غذا و یا رضایت مندی از نقطه نظر ارائه خدمت یا دیدگاه مشتری موثر واقع شود.
■ تعامل: طراحی یا باز طراحی تجهیزات، برنامه های الکترونیکی، دستگاه های دیجیتال و غیره که می تواند در بهبود تهیه مواد غذایی یا رضایت مندی از نقطه نظر ارائه خدمت یا دیدگاه مشتری موثر واقع شود.
■ خدمات توزیع: طراحی یا باز طراحی راهکارهای موثر در حمل و نقل، نگهداری و توزیع مواد غذایی که می تواند در بهبود رضایت مندی از نقطه نظر ارائه خدمت یا دیدگاه مشتری موثر واقع شود.

≡ شرایط آثار:

■ برای هر گروه می توانید یک یا چند پروژه ارائه دهید.
■ شما باید از شیوه های نوآورانه و خلاق و راهکارهای پایدار که پیش شرط ارزیابی تمامی پروژه ها است نیز در طرح خود استفاده نمایید.
■ ارائه شرح مفصلی از پروژه (حداکثر ۲۰۰۰ کاراکتر)
■ طرح ها می بایست دارای ۹۶۰* ۷۲۰ پیکسل با فرمتjpg ،gif ،png، رنگ RGB باشند.
■ افراد می بایست تصاویر با وضوح بیش از (۱۵۰ppi)، فایلهای PDF، نقشه های فنی و سایر موارد را می توانید در قالب zip (حداکثرMB ۱۰۰) در صفحه آپلوود ضمیمه نمایند.

≡ هزینه شرکت در فراخوان:

■ رایگان است.

≡ جوایز:

■ جایزه برنده : GELATOمبلغ ۳۵۰۰ یورو
■ جایزه برنده در :PIZZA مبلغ۳۵۰۰ یورو
■ انتشار پروژه برنده در کانال های رسانه ای DESITA و Partners
■ اجرای پروژه با توجه به اظهار نظر و ارزیابی مشتری

≡ لینک ها و دانلود ها:

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

4 پاسخ

    1. سلام. به سایت برگزارکنندگان مراجعه کنید و فرآیند رو بررسی کنید. می تونید از خدمات دپارتمان تخصصی زبان انگلیسی فستیوارت هم استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه