جستجو
Stanford Longevity Design Challenge 2021

فراخوان رقابت بین المللی طراحی Longevityمرکز استنفورد ۲۰۲۰ منتشر شد.

  • مهلت: ۲۰ آذر ۱۳۹۹

■ در سال جاری، از دانش آموزان دعوت می شود تا راه حلی برای آینده پس از بیماری همه‌گیر کوید ۱۹، ارائه نمایند و با در نظر داشتن تأثیر این راه حل ها بر روی افراد در تمام طول زندگی، و هم چگونگی طراحی برای روش هایی که در دسترس همه باشد راه حل هایی برای آینده طراحی نمایند. در صورت نیاز و تمایل می توانید از خدمات ویژه «دپارتمان تخصصی زبان انگلیسی فستیوارت» برای ثبت نام مطمئن در این فراخوان استفاده کنید:

http://festivart.ir/department-en

≡ چه کسانی می توانند شرکت کنند؟

■ شرکت در این مسابقه برای تمامی دانشجویان بصورت تیمی(حداکثر ۵ عضو) امکان پذیر است و هر تیم می بایست حداقل یک دانشجو تمام وقت از یکی از دانشگاه های معتبر آموزش عالی را دارا باشد. شامل افراد غیر دانشجو نیز باشد.

≡ موضوع رقابت امسال:

■ « طراحی ورژن بعدی جهان ما»

≡ شرایط آثار:

■ طراحی می تواند شامل راه حل های دسترسی از راه دور یا مجازی باشند. اما از شرکت کنندگان درخواست می شود که به طور گسترده تری فکر کنند.
■ طرح ها می توانند در زمینه های (کار از راه دور و ارتباطات جامعه محلی، دسترسی به آموزش با کیفیت برای افراد در هر سنی، اداره عادلانه مراقبت های بهداشتی با منابع محدود، ارتباط نسل ها بدون در نظر گرفتن فاصله فیزیکی، حفظ سلامتی و تناسب اندام بدون رفتن به ورزشگاه و کاهش تأثیر ما بر محیط زیست) باشند.

≡ هزینه شرکت در فراخوان:

■ رایگان است.

≡ جوایز:

■ جایزه نفر اول: مبلغ ۱۰,۰۰۰ دلار جایزه نقدی دریافت خواهد کرد.
■ جایزه نفر دوم: مبلغ ۵۰۰۰ دلار
■ جایزه نفر سوم: مبلغ ۲۰۰۰ دلار
■ فینالیست ها مبلغ هزار دلار برای تولید نمونه سازی و ارائه و هزینه سفر و هزینه هتل برای هر تیم برای حضور در فینال در دانشگاه استنفورد برای ارائه ایده خود دریافت خواهند کرد.

≡ لینک ها و دانلود ها:

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه