جستجو
the HOME competition 2020

فراخوان رقابت بین المللی معماری HOME ۲۰۲۰ منتشر شد.

  • مهلت: ثبت نام زودهنگام: ۲۹ تیر ۱۳۹۹
  • ثبت نام عادی: ۱۶ شهریور ۱۳۹۹
  • ثبت نام دیرهنگام: ۴ آبان ۱۳۹۹

■ خانه را چگونه تعریف کنیم؟ اگرچه ایده های ما در مورد خانه دائماً در حال تجدید نظر است، اما مفهوم دقیق خانه اخیراً مورد توجه معماران قرار گرفته است. خانه، مهمترین مکان معماری است که ما در طول زندگی خود تجربه می کنیم. خانه نمایانگر امنیت، مالکیت، حریم خصوصی و ثبات است. خانه جایی است که می توانیم تنها باشیم و با افرادی که بیشتر به آنها اهمیت می دهیم ارتباط داشته باشیم. در طول قرون متمادی، معماران به طور مداوم در مورد نقشی که خانه ها در زندگی ما دارند، تحقیق کرده اند. این تحقیقات با ایده های جدیدی از محیط های خانگی همراه بوده، مانند خانه پیتر آیزنمن VI یا برج کپسول ناگاکین کوروکاوا و گاهی اوقات به موارد خاص در یک خانه می پردازند. این رویداد از همه طراحان دعوت می کند تا ایده های معماری داخلی را برای آینده کشف کنند. رویداد HOME یک بستر ایجاد می کند تا بتواند روش های جدید فن آوری، زیست محیطی و فرهنگی را برای تعریف مجدد فضاهایی که ما در آن زندگی می کنیم، ایجاد کند. در صورت نیاز و تمایل می توانید از خدمات ویژه «دپارتمان تخصصی زبان انگلیسی فستیوارت» برای ثبت نام مطمئن در این فراخوان استفاده کنید:

http://festivart.ir/department-en

≡ چه کسانی می توانند شرکت کنند؟

■ شرکت برای تمامی طراحان از سراسر جهان آزاد است.

≡ شرایط آثار:

■ طراحان باید تأثیر تغییرات جهانی جمعیت، نزدیکی شهرهای بزرگ به خطوط ساحلی، مصالح جدید و تکنیک های ساختمانی و همچنین شرایط مشاغل، خانه های کوچک، خانه های هوشمند و بازارهایی مانند Airbnb را در نظر بگیرند.
■ طرح های می توانند خانه ای تک خانواده، یک ساختمان چند خانواده، یک ساختار قابل انعطاف، یک تجربه زندگی موقتی یا خانه ای را پیشنهاد دهد که از هر مدل یا مقیاس شکل بگیرد.
■ آثار باید نحوه تعامل ساکن یا ساکنان با فضای زندگی پیشنهادی را از طریق نمایش گرافیکی، خلاصه متن یا هر دو مشخص کنند.
■ طراحان می توانند هر مکان جغرافیایی را برای طراحی منزل خود انتخاب نمایند. اما باید مزایای ذاتی، اشکالات و خصوصیات منحصر به فرد، رابطه بین پیشنهاد و سایت آن را در نظر بگیرند. همچنین طراحان می توانند خانه هایی را که سایت مشخصی ندارند پیشنهاد دهند.

≡ هزینه شرکت در فراخوان:

■ ثبت نام زودهنگام: مبلغ ۵۵ دلار
■ ثبت نام عادی: مبلغ ۷۵ دلار
■ ثبت نام دیرهنگام: مبلغ ۹۵ دلار

≡ جوایز:

■ مجموع جوایز ۸۰۰۰ دلار
■ برنده کلی: ۵۰۰۰ دلار
■ جایزه پراگماتیک: ۱۰۰۰ دلار
■ جایزه نوآوری ۱۰۰۰ دلار
■ جایزه سازگاری ۱۰۰۰ دلار

≡ لینک ها و دانلود ها:

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه