جستجو
پوستر فراخوان رقابت طراحی مد جایزه تغییرات جهانی سال 2016

فراخوان رقابت طراحی مد جایزه تغییرات جهانی سال ۲۰۱۶ توسط شرکت «H&M» منتشر شد.

■مهلت: ۱۰ آبان■

درباره رقابت

  • جایزه تغییر جهانی، یک رقابت خلاقانه است که توسط بنیاد H&M ایجاد شده است. این رقابت در جستجوی ایده های تغییر دهنده بازی است تا مد/فشن را دایره ای کند و به ما در حفاظت از زمین یاری برساند.
  • شبکه CGA که توسط موسسه H&M تأسیس شده است، فراخوان رقابت سال ۲۰۱۶ تغییرات جهانی را با موضوع «اختراع مجدد» منتشر کرد. این رویداد یک رقابت بین المللی برای ایده بزرگ بعدی در صنعت است.
  • هدف رقابت امسال پاسخ دادن به این سوال بیان شده: چگونه می تواند فرآیند مد/فشن را مدور کرد؟ به این معنی که آن را به بازیافت رساند.
  • این رقابت، مراحل اولیه چالشی با هدف مدور کردن چرخه مد/فشن است، درحالیکه به یکی از چالش های بزرگ پیش روی صنعت مد تبدیل شده است. یعنی انتظار آن است که به خلق مد/فشنی برای جمعیت در حال رشد پرداخته شود که تأثیر سوءش را بر محیط زیست کاهش دهد.
  • در رقابت امسال جایزه ای ۱ میلیون یورویی بین ۵ برنده نهایی تقسیم خواهد شد و به آنها دسترسی به شتاب دهنده نوآوری یک ساله دوخت سفارشی داده می شود که توسط شرکت مد H&M با همکاری KTH Royal Institute of Technology در استکهلم و آکنتور ارائه شده است.
  • این رقابت در انتظار ایده های بازآفرین شکل دهنده آینده ای است که چگونگی طراحی و ساخت، حمل و نقل، داد و ستد، استفاده و بازیافت مد/فشن را ترسیم کند، ایده هایی که بتوانند در خاتمه دادن به چرخه مد/فشن (بخر، بپوش، بنداز) برای حفاظت از زمین کمک کننده باشند.
  • از همه جهانیان دعوت می شود تا در تقسیم گرنت ۱ ملیون یورویی بین ۵ نامزد نهایی این رقابت در یک رای گیری آنلاین شرکت کنند. نتایج این رای گیری در یک جشن بزرگ در ماه آوریل در استکهلم اعلام می شود. این رویداد یکی از بزرگترین چالش ها برای مراحل ابتدایی نوآوری است و اولین نمونه در صنعت مد/فشن به شمار می رود.

هزینه شرکت در رقابت

  • شرکت در این رقابت رایگان است.

[irp]

ثبت نام

  • برای ثبت نام در این رقابت از « این لینک » استفاده کنید.
  • با تکمیل اطلاعات، یک جساب کاربری ایجاد کنید.
  • به چند سوال اساسی درباره ایده خودتان پاسخ بدهید.
  • جزئیاتی را که نشان می دهد چطور ایده شما مد/فشن را مدور می کند، توضیح بدهید.
  • ایده خودتان را ثبت کنید.
  • هر شخص یا شرکت تنها یک بار می توانند در این رقابت شرکت/ثبت نام کنند.
  • ایده ثبت شده باید متعلق به شخص شرکت کننده باشد.
  • تعداد افراد هر تیم به همراه سرگروه آن حداکثر می تواند ۵ نفر باشد.
  • شرکت کنندگان تیمی باید برای خود یک سرگروه و شخص رابط انتخاب کنند.
  • همه شرکت کنندگان باید ضوابط و شرایط رقابت را قبول داشته باشند.

لینک ها

 

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه