جستجو
Future Lions 2021 _ Design competition 2021

فراخوان رقابت طراحی Future Lions ۲۰۲۱ منتشر شد.

  • مهلت: ۱۲ فروردین ماه ۱۴۰۰

■ مسابقه Future Lions با هدف ارائه یک ایده قدرتمند که بازی خلاقانه ای را بسازد برگزار می شود. خلاقیت، امروز در بحران است، در حالی که دنیای فردا مهارت های خلاقانه می طلبد، ما وقت کمتری را صرف کارهای خلاقانه می کنیم. لگو معتقد است که کودکان از طریق بازی، یادگیرنده های خلاقی می شوند و مهارت های لازم برای این دنیا را بدست می آورند. این رویداد پلت فرمی در برند لگو است که وقتی کنجکاوی، تخیل و خلاقیت ذاتی بچه ها تحریک می کنید، توانایی بازی خلاقانه را نشان می دهد. در صورت نیاز و تمایل می توانید از خدمات ویژه «دپارتمان تخصصی پورتفولیو + گرافیک فستیوارت» برای تهیه پورتفولیوی حرفه‌ای و «دپارتمان تخصصی زبان انگلیسی فستیوارت» برای ثبت نام مطمئن در این فراخوان استفاده کنید:

≡ چه کسانی می توانند شرکت کنند؟

■ شرکت کنندگان باید بین ۱۸ تا ۲۵ سال سن داشته باشد. درصورتی که شرکت کننده بیش از ۲۵ سال سن داشته باشد باید در یک دوره آموزش تمام وقت ثبت نام کرده باشد. شرکت کنندگان می توانند بصورت انفرادی یا تیمی (حداکثر ۵ نفر) در مسابقه شرکت کنند.

≡ موضوع رقابت امسال:

■ بازی در معرض تهدید است. شما باید یک ایده قدرتمند ایجاد کنید که بازی خلاقانه را دوباره در برنامه زندگی کودکان قرار دهد و نشان دهد وقتی کودکان برای بازی وقت می گذارند، می توانند چیزهای عالی را درک کنند.

≡ هزینه شرکت در فراخوان:

■ رایگان است.

≡ جوایز:

■ چهار تیم برگزیده امکان دسترسی کامل به جشنواره بین المللی خلاقیت شیرهای کن داده می شود تا ایده خود را به صورت زنده بر روی صحنه به مدیران لگو ارائه دهند. همچنین تیم برنده این شانس را دارند تا برای تولید طرح خود با شرکت های لگو و آ کی کوا همکاری کند.

≡ لینک ها و دانلود ها:

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه