جستجو
Warsaw Ghetto Museum Visual Identity Competition

فراخوان رقابت هویت بصری در موزه Ghetto ۲۰۱۹ منتشر شد.

  • مهلت: ۱۹ مهر ۱۳۹۸

■ موزه Ghetto ورشو با همکاری انجمن طراحان گرافیک حرفه ای لهستانی (STGU) رقابت بین المللی هویت بصری را اعلام کرده است. این رقابت در دو مرحله برگزار می شود، در مرحله اول، از این رقابت بر اساس اطلاعات ارائه شده، هیئت داوران پنج هنرمند (استودیوی گرافیک، طراحان انفرادی) را انتخاب می کنند که واجد شرایط مرحله دوم شوند. در مرحله دوم، هنرمندان منتخب مفاهیم اولیه هویت بصری را تهیه می کنند. موزه Ghetto ورشو یک موسسه فرهنگی ملی است که در سال ۲۰۱۸ توسط وزیر فرهنگ و میراث ملی ورشو تأسیس شد. در حال حاضر، این موزه علاوه بر آثار باستانی که به عنوان عناصر یک نمایشگاه دائمی به شمار می روند، فعالیت های آموزشی، نمایشگاهی، علمی و بین المللی نیز انجام می دهد.

≡ چه کسانی می توانند شرکت کنند؟

■ تمامی هنرمندان می توانند در این رقابت شرکت نمایند.

≡ شرایط آثار:

■ این رویداد به دنبال دریافت طرح هایی است که هویت موزه در محل ساختمان تاریخی بیمارستان سابق کودکان در خیابان Sienna ۶۰ ورشو را به نمایش بگذارد.

≡ هزینه شرکت در فراخوان:

■ رایگان است.

≡ جوایز:

■ جایزه اصلی مبلغی برای ایجاد و اجرای شناسه بصری برای موزه است. ارزش جایزه ۳۵۰۰۰ PLN است.
■ پروژه برنده تحت حمایت انجمن طراحان گرافیک کاربردی (STGU) و با همکاری تیم موزه Ghetto ورشو توسعه و پیاده سازی خواهد شد.

≡ لینک ها و دانلود ها:

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه