جستجو

فراخوان سالانه طراحی گالری مانیفست اوهایو سال ۲۰۱۸ منتشر شد.

■ مهلت: ۱۰ دی ۱۳۹۶ ■

■ به گزارش فستیوارت بر اساس خبر منتشر شده در تندیس، Manifest از تمامی هنرمندان دعوت می‌کند تا در سیزدهمین فراخوان سالانه طراحی مجموعه INDA شرکت کنند. این فراخوانی سالانه است و برای هنرمندانی ارائه می شود که آثار هنری خود را در طی سه سال گذشته (۲۰۱۷-۲۰۱۵) تولید کرده باشند. هنرمندان، طراحان، تصویرگران، حرفه ای ها و دانش آموزان با هر رویکردی ترغیب به ثبت نام می‌شوند. مانیفست مشتاق دریافت آثار طراحی در طیف گسترده‌ای از برنامه‌های کاربردی (فنی، گرافیک، هنرهای زیبا، طراحی، معماری، دیجیتال، تصویر، و غیره) است و این که آثار هنری ارائه شده می‌بایست با کیفیت بالایی ارسال شوند.

■ هرگونه رسانه‌ای که به امر طراحی کمکی کند می تواند در این فراخوان حضور داشته باشد مانند چاپ، رسانه‌های دیجیتال جدید، عکاسی، مجسمه سازی، نقاشی، چیدمان و غیره، معتبر هستند و تنها روش های سنتی طراحی مد نظر نیست.

≡ هزینه:

■ ۴۰ دلار برای حداکثر سه اثر ارسال شده. و ۱۰ دلار برای هر اثر اضافی. هزینه ها غیر قابل استرداد هستند و محدودیتی برای تعداد اثر ارسالی وجود ندارد.

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه