جستجو

فراخوان سومین جشنواره ملّی «آواها و نواهای رضوی» منتشر شد.

■ مهلت: ۱ تیر ۱۳۹۷ ■

«محمدحسین اسماعیلی» معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران و دبیر اجرایی سومین جشنواره ملّی آواها و نواهای رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، با اعلام این خبر گفت: این فراخوان از سری برنامه‌های شانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) محسوب که با هدف بسط، تعمیق و ترویج هنر آوایی با محویت فرهنگ رضوی و همچنین شناسایی و تجلیل از پدیدآورندگان آثار مذهبی در حوزه فرهنگ رضوی برگزار می‌شود.

دبیر اجرایی سومین جشنواره ملّی آواها و نواهای رضوی افزود: این جشنواره دو بخش رقابتی و غیر رقابتی دارد که بخش رقابتی خود شامل دو بخش ساخت ملودی و آهنگ‌سازی و تنظیم و بخش غیر رقابتی نیز شامل اجرای موسیقی اقوام نواحی مختلف ایران و … می‌شود.

اسماعیلی یادآور شد: امسال بخش دیگری با عنوان «موسیقی ملل» به جشنواره اضافه شده و بر اساس آن، گروه‌هایی از کشورهای مختلف اعم از افغانستان، تاجیکستان، آذربایجان و … دعوت می‌شوند تا به اجرا بپردازند.

معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران اول تیرماه را آخرین مهلت ارسال آثار دانست و گفت: اختتامیه این جشنواره قرار است همزمان با ولادت امام رضا(ع) در دهه کرامت برگزار شود. متقاضیان لازم است با ورود به سایت http://tehran.shamstoos.ir  نسبت به ثبت‌نام و ارسال آثار خود اقدام کنند.

وی افزود: از میان آثار ارسال شده، در بخش رقابتی ۶ اثر برگزیده خواهیم داشت، همچنین در بخش غیر رقابتی از تمام گروه‌های راه یافته به جشنواره تجلیل خواهد شد.

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه