جستجو

فراخوان سومین جشنواره و نمایشگاه ملی اسباب‌بازی توسط دبیرخانه شورای نظارت بر تولید، توزیع و واردات اسباب بازی منتشر شد.

■ مهلت: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ ■

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این جشنواره در هشت بخش اصلی مردادماه۹۶ در مرکزآفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب تهران برای علاقه‌مندان، فعالان و پژوهشگران صنعت اسباب‌بازی، خانواده‌ها، کودکان و نوجوانان برگزار خواهد شد.
بر اساس این فراخوان «اجرای طرح ایده بازار اسباب‌بازی و معرفی برترین‌ها»، «ارزیابی طرح‌های ثبت شده در سال ۱۳۹۵ و معرفی برترین‌ها» و «ارزیابی اسباب‌بازی‌های مجوز تولیدی در سال ۱۳۹۵ و معرفی برترین‌ها»، از بخش‌های سومین جشنواره و نمایشگاه ملی اسباب‌بازی است که علاقه‌مندان برای شرکت در این بخش‌ها تا پایان خرداد ۱۳۹۶ فرصت دارند طبق مفاد شیوه‌نامه‌ی این فراخوان که در پیوست این خبر قرار دارد آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارایه کنند.
«برگزاری همایش یک روزه در حوزه اسباب‌بازی و سرگرمی کودکان»، «برپایی نمایشگاه عرضه و فروش اسباب‌بازی‌ها تولید داخلی و خارجی»، «برپایی کارگاه‌های آموزشی در زمینه اسباب‌بازی و سرگرمی»، «نشست‌های تخصصی در حوزه اسباب‌بازی کودکان» و «نمایشگاه اسباب‌بازی‌های بومی و سنتی» از دیگر بخش‌های سومین جشنواره ملی اسباب‌بازی به شمار می‌رود.
بر همین اساس دبیرخانه سومین جشنواره و نمایشگاه ملی اسباب‌بازی واقع در شهرک قدس(غرب) فاز ۳ انتهای خیابان حسن سیف کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تا ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ همه‌روزه به‌جز پنجشنبه،  و ایام تعطیل رسمی از ساعت ۸ تا ۱۶ آماده دریافت مدارک طراحان و تولیدکنندگان است.

  • دانلود دستورالعمل
  • دانلود فرم های ۱و۲و۳ طرح ثبتی
  • دانلود فرم های ۱و۲ مجوز تولیدی 

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه