جستجو

فراخوان سومین نمایشگاه لباس عاشورایی توسط بنیاد ملی مدو لباس کشور منتشر شد.

■ مهلت: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ ■

  • به گزارش فستیوارت بر اساس خبر منتشر شده در هنر آنلاین، در راستای تحقق اهداف سبک زندگی اسلامی و ایرانی و استفاده از قابلیت های طراحی، دوخت و تولید در عرصه لباس های مناسبتی، مذهبی، عاشورایی و ترویج هرچه بهتر شعائر دینی و عاشورایی و تأثیر آن در شئونات مختلف اجتماعی و فرهنگی جامعه و کارکرد آن در سبک زندگی اسلامی و ایرانی کارگروه ساماندهی مد و لباس سومین نمایشگاه لباسهای عاشورایی در دو بخش اصلی و جنبی برگزار می‌شود.
  • از جمله اهداف برپایی این رویداد در سومین گام می‌توان به تعظیم شعائر و احیای فرهنگ غنی اسلام در راستای وظایف محوله به کارگروه ساماندهی مد و لباس، ترغیب و تشویق طراحان برای ارائه ایده ها با نگاه دینی و طراحی لباس های مناسبتی، مذهبی،و عاشورایی، در گروه های سنی مختلف، تقدیر از زحمات پیشکسوتان،چهره های ماندگار و فعالان این عرصه در حوزه تولید و توزیع، بررسی نقش لباس و کاربرد آن در ایام محرم، صفر  و شیوه های انتقال فرهنگ عاشورا، استفاده از علایم و نشانه های اقوام ایرانی در لباس های مذهبی و عاشورایی و جلوگیری از ترویج لباس نأمانوس و نامناسب در مراسم عزاداری و هیئت های مذهبی اشاره کرد.
  • سومین نمایشگاه لباس عاشورایی در بخش‌های پوشاک آقایان، پوشاک بانوان، پوشاک کودک و نوجوان، طراحی پارچه و لباس تولید شده (تن پوش جامع) کاربردی به شکل رقابتی برگزار خواهد شد.
  • برپایی نشست‌ها و کارگاه‌های آموزشی، برگزاری مسابقه ایده تا محصول و همچنین مسابقه تصویر گری عشق ماندگار از دیگر بخش‌های این رویداد است.

    ≡ دانلودها

  • برای دانلود فایل متن فراخوان، اینجا کلیک کنید.

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه