جستجو

فراخوان شانزدهمین جشنواره فیلم و عکس «رافت و تجلی نور» به روزهای آخر خود نزدیک می شود.

■ مهلت: ۱۰ شهریور ۱۳۹۶ ■

مسئول انجمن سینمای جوان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور اظهار کرد: نیشابور مفتخر است شانزدهمین جشنواره تجلی نور و رأفت و بیست دومین هفته فیلم و عکس را در راستای کشف و شکوفایی استعدادها و خلاقیت های تصویری تمامی هنرمندان عزیز به خصوص جوانان که دل به دریچه دوربین شان سپرده و سعی دارند ناب ترین تصاویر را با چشم شیشه ای دوربین هایشان ثبت کنند و با عنایت به اقبال عمومی از برگزاری جشنواره ها و هفته های فیلم و عکس در سالیان گذشته، امسال نیز به اهتمام انجمن سینمای جوانان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، دانشگاه نیشابور، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری، کانون بسیج هنرمندان نیشابور جشنواره برگزار می گردد.

مسعود سلیمانی سپهر گفت: شرکت برای عموم علاقمندان و هنرمندان آزاداست و هر هنرمند عکاس می تواند ١٠ اثربه صورت رنگی یا سیاه و سفید به صورت فایل دیجیتال بر روی CD با ٣٠٠ DPI با فرمت JPC یا TIF حداقل در ابعاد ۴٠ × ٣٠ به دبیرخانه جشنواره مستقر در انجمن سینمای جوان دفتر نیشابور حداکثر تا ١٠ شهریور٩۶ ارسال نماید.

وی خاطرنشان کرد: دبیربخش عکس این جشنواره فرشید اصغری است و داوری آثار عکاسی توسط محمد رضا چایفروش و حمیدرضا هلالی و الهه عبداله آبادی صورت می پذیرد که از١٩ الی ٢١ شهریور ٩۶ در نگارخانه کمال الملک  اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور از ساعت ٩ الی ١٢ صبح و  ۵ الی٨ بعد ازظهر در معرض دید علاقمندان و مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

سلیمانی سپهر یادآورشد: دبیر بخش فیلم این جشنواره جواد نادری است و داوری آثاربخش فیلم توسط احمد تفضلی، ابولفضل شکیبا و احمد نیک فرجام صورت می پذیرد و فیلم های برگزیده از ١٩ الی ٢١ شهریور ٩۶ از ساعت ١٧ الی ١٩ بعد ازظهردر تالار ادیب اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور اکران خواهدشد.

وی خاطرنشان کرد: این جشنواره با موضوعات فرهنگ رضوی، ایثار و شهادت،  حجاب و عفاف، آداب ورسوم، نیشابور شناسی  و بخش آزاد برگزار خواهد شد و در حاشیه برگزاری این جشنواره جلسات نقد و بررسی و کارگاه هایی در خصوص فیلم و عکس برگزار خواهد گردید.

سلیمانی تصریح کرد: این جشنواره ٢١ شهریور ٩۶ همزمان با ولادت باسعادت حضرت امام موسی کاظم (ع) وروزسینما در پردیس سینما شهر فیروزه به کار خود پایان داده و به آثار و نفرات برتر در هر رشته جوایزی ارزنده اهداء خواهد نمود.

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه