جستجو

فراخوان بین المللی کتاب عکس گروه انتشارات Edelvives برای سال ۲۰۱۷ منتشر شد.

■ مهلت: ۳۰ آذر ۱۳۹۵ ■

  • گروه انتشارات Edelvives بعنوان بخشی از تعهد بلندمدت خود برای انتخاب و انتشار کتاب های تصویرگری با کیفیت بالا، «جایزه بین المللی کتاب مصور Edelvives» را ارائه می کند.
  • هدف این رقابت تشویق مولفان و تصویرسازان برای ثبت پیشنهادهایی برای پروژه های تحریریه ای است که ایده های تازه ارائه کند، و Edelvives را قادر سازد تا به نوآوری در توسعه خط انتشارات خود ادامه بدهد.
  1. شرکت در ششمین رقابت بین المللی Edelvives برای تمام مولفان و تصویرگران دارای سن قانونی با هر ملیتی آزاد است و به آنها این امکان را می دهد تا به ارائه پروژه های خود در زبان های اسپانیایی، انگلیسی، فرانسوی و یا هر یک از جوامع با زبان های مستقل منطقه اسپانیا بپردازند.
  2. هر شرکت کننده می تواند بدون ذکر نام حداکثر دو پروژه را در رقابت شرکت بدهد. این آثار می بایست اصل و منتشر نشده باشند و بطور همزمان برای انتشارات دیگری برای ارزیابی ارسال نشده باشند. پروژها در خلال دوره ارسال اثر نمی توانند از دور رقابت انصراف بدهند.
  3. آثار می بایست به مفهوم کتاب مصور وفادار باشند: یک کتاب که در آن داستان بوسیله متن و تصاویر بیان می شود، بطوریکه یکدیگر را کامل می کنند.
  4. جایزه به بهترین اثر تألیفی برای ثبت یک پروژه تألیفی برای یک کتاب مصور اهدا می شود، نه یک کتاب تمام شده.
  5. جایزه اهدا شده مبلغ ۹۰۰۰ یورو است. مبلغ جایزه بر اساس حق امتیاز مندرج در قرارداد چاپ و نشر محاسبه می شود. مبلغ جایزه زمانی پرداخت می شود که آفرینندگان کار نهایی را برای چاپ تحویل بدهند. جایزه بین تصویرساز و مؤلف کتاب به نسبت ۷۰ به ۳۰ تقسیم می شود.

۶٫ مشخصات پروژه:
– موضوع پروژه آزاد است.
– طول نهایی کتاب شامل همه صفحات (half title, credits page and fly leaves) 32 صفحه است.
– ابعاد کتاب آزاد است، اما از ابعاد ۱۸٫۵ در ۲۱ سانتی متر کوچکتر و از ۳۰ در ۳۹ سانتی متر بزرگتر نباشد.
– متن کتاب از ۸۰۰۰ کلید یا کاراکتر با فاصله بیشتر نباشد.

۷٫ پروژه می تواند با پست ارسال شود و بطور شخصی بصورت یک پاکت نامه شامل موارد زیر تحویل داده شود:
– یک پاکت نامه مهر و موم شده شده با جزئیات شخصی شرکت کننده (نام، آدرس، شماره تلفن و آدرس ایمیل)، یک مشخصات خلاصه از زندگی نامه؛ عنوان اثر بایست در بخش بیرونی پاکت مشخص باشد.
– ۲ کپی کاغذی از موارد زیر:
≡ یک مدرک ارائه کننده و تا حد امکان مشخص کننده آنچه پروژه را تشکیل می دهد.
≡ متن کامل اثر
≡ یک استوری برد
≡ سه تصویرسازی کامل (کپی باشد؛ نه اصل اثر) که شخصیت را در موقعیت های مختلف نشان بدهد.
≡ محتوای صفحه اول و آخر
آدرس پستی:

Edelvives (Premio Álbum Ilustrado)
Xaudaró, ۲۵ – ۲۸۰۳۴ Madrid (Spain)

≡ سه عدد تصویرسازی کامل (کپی باشد؛ نه اصل اثر) که شخصیت را در موقعیت های مختلف نشان بدهد.

[irp]

۸٫ زمان ثبت نام از زمان انتشار فراخوان تا ۲۰ دسامبر ادامه دارد.
۹٫ داوران توسط Edelvives و از میان متخصصان زمینه های مختلف فرهنگی و خلق اثر هنری انتخاب می شوند. در اهدای جایزه، هیئت داوران جنبه هایی همچون: بهترین پیشنهاد یا ایده طرح اصلی، بهترین متن، بهترین تصویرسازی ها، بهترین پیشنهاد صحنه، بهترین استوری برد و بهترین پیشنهاد برای صفحات اول و آخر را درنظر خواهند گرفت.
۱۰٫ هیئت داوران پس از تصمیم به بازکردن پاکت ها، اقدام به گشودن مهر و موم می کنند. تصمیم هیئت داوران، نهایی است و جایزه می تواند از درجه اعتبار ساقط شود.
۱۱٫ نتیجه پروژه برنده در مارس ۲۰۱۷ اعلام می شود.
۱۲٫گرنت این جایزه شامل ویرایش پروژه توسط Edelvives و متعاقب آن انتشار اثر در زمانی کمتر از یک سال از تصمیم گیری است.
۱۳٫ شرکت کنندگان نباید اصل آثار را ارسال کنند، بلکه باید کپی آنها را پست کنند، چرا که انتشارات هیچ یک از موارد دریافتی را برنمی گرداند.
۱۴- Edelvives موافق هیچ گونه برقراری ارتباط الکترونیکی یا تلفنی با پروژه های برنده نشده و یا درباره تفسیر و توضیح این قوانین نیست،
۱۵- شرکت در این رقابت به منزله پذیرش این قوانین است.

≡ تقریبا همه موارد مطرح شده در باره این جشنواره را ترجمه کردم. برای اطلاع کامل از همه جوانب می توانید « این فایل » را دانلود کنید و یا به « این آدرس » مراجعه نمایید.

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه