جستجو

فراخوان ششمین دوسالانه بین المللی هنر جوان مسکو سال ۲۰۱۸ منتشر شد.

■ مهلت: ۲۴ آذر ۱۳۹۶ ■

■ به گزارش فستیوارت بر اساس خبر منتشر شده در ایشومر، ششمین دوسالانه بین المللی هنر جوان برای موضوع Abracadabra برنامه های کاربردی برای هنرمندان از تمام نقاط جهان برگذار می شود. Abracadabra به شیوه های مبتنی بر زمان، تصاویر متحرک و تحقیقات میان رشته ای که به صورت جداگانه یا جمعی انجام می شود، گفته می شود. برنامه های کاربردی از هنرمندان که هدفشان فعال سازی فضاها و مناظر از طریق مفاهیم نوازندگی، بازیگری است،مورد توجه این مسابقه است.

■  دوسالانه بین المللی هنر جوان  مسکو که برای ششمین بار در تابستان ۲۰۱۸ برگزار می شود، یکی از بزرگترین و پرطرفدارترین پروژه های هنر معاصر در روسیه است. اهداف این دوسالانه، توجه به نام های جدید، حمایت و تشویق ابتکارات خلاقانه از آخرین نسل هنرمندان و مدیران، ایجاد شرایطی برای بیان عمومی و به تبع آن توسعه جامعه مدرن هنر است.

■ این پروژه توسط جشنواره هنر قهرمانی جوانان «قیویو» قرار گرفت که هر ساله توسط مرکز ملی هنرهای معاصر (NCCA) از سال ۲۰۰۲ تا ۲۰۰۶ در همکاری با کارگاه آموزشی رایگان در موزه هنر مدرن مسکو (MMOMA) برگذار می شود.

≡ هزینه ثبت نام

■ شرکت در این فراخوان هنری رایگان می باشد.

≡ زمان بندی مسابقه

آخرین مهلت شرکت در فراخوان و ارسال آثار هنری ۱۵ دسامبر ۲۰۱۷ خواهد بود و زمان اعلام نتایج در تابستان ۲۰۱۸ خواهد بود.

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه