جستجو

■ مهلت: ۱۲ بهمن ■

فراخوان طراحی بین المللی «Designpreis Halle» برای سال ۲۰۱۷ منتشر شد.

  • این رقابت، هنرمندان سراسر جهان را به بررسی موضوع «زمان» در قالب یک محصول یا یک اثر اجرایی دعوت می کند. اثر ارائه شده می تواند شامل ابداع یک سرویس جدید یا پیشنهاد برنامه های کاربردی جدید یا استراتژی های کاربر، و نیز محصولات طراحی که تلقی ما از زمان بعنوان منبعی گرانبها در یک مسیر اجتماعی ـ انتقادی، روایی، شاعرانه، احساسی، کاربردی یا طنز باشد را نشان بدهد.
  • همه طراحان و دانشجویان رشته های مختلف با سن زیر ۴۰ سال (پیش از روز پایان ثبت نام یعنی ۱۲ بهمن) می توانند در این رقابت شرکت کنند. اعضای هیئت داوران از این قاعده مستثنا هستند.

هزینه ثبت نام

  • شرکت در این رقابت رایگان است. تمام هزینه های مربوط به حمل و بازگشت آثار ارسالی می بایست توسط شرکت کننده پرداخت شود.

جوایز

  • رقابت امسال شامل جایزه نقدی کلی ۱۰هزار یورویی است. روش ارزیابی و تقسیم بندی مبلغ جایزه توسط داوران مشخص خواهد شد. علاوه بر آن هیئت داوران می توانند یک یا چند تقدیر ویژه داشته باشند.

هیئت داوران

  • Prof. Volker Albus, Tulga Beyerle, Thomas Edelmann,
  • Prof. Axel Kufus, Nils Holger Moormann, Prof. Axel Müller-Schöll,
  • Prof. Peter Raacke, Prof. Vincenz Warnke

نمایشگاه

  • همه آثار رسیده ارزیابی می شوند و برگزیده آنها در نمایشگاه نهایی و کاتالوگ ارائه می شوند. بعد از رای داوران، برگزارکننده می تواند تقاضای مدل ها، نمونه های اولیه، تصاویر یا طراحی های بیشتری برای ثبت اثر داشته باشد. در این مورد، شرکت کنندگان منتخب پیام های اطلاع رسان جداگانه با نظرات بیشتر دریافت می کنند. اهدای جوایز و افتتاحیه نمایشگاه برای ماه می ۲۰۱۷ برنامه ریزی شده است. روز دقیق تر در آینده اعلام می شود.

شرایط ثبت نام

  • هر شرکت کننده یا تیم فقط یک بار می تواند ثبت نام کند.
  • ثبت نام بصورت آنلاین و از تاریخ ۱۳ دی آغاز می شود. پس از آغاز ثبت نام، هر شخص یا گروه می تواند حداکثر ۵ اثر در ابعاد A3 بصورت چسبیده شده روی یک صفحه محکم مانند فوم یا مقوا و .. ارسال کند که حاوی اطلاعات معرفی کننده اثر، طراحی یا مفهوم آن مانند «طراحی، مدل، انیمیشین یا نمونه اولیه» باشد.
  • اطلاعات بیشتر می تواند با فرمت دیجیتال مانند ویدئو (H.264, Quicktime, MPEG4 با حداکثر زمان ۳ دقیقه) یا معرفی تعاملی (مانند PDF یا فایل فلش) باشد. به جای آن می توانید یک لینک ثابت به رسانه دیحیتالی خودتان را در فرم ثبت نام آنلاین ثبت کنید.
  • باید یک پاکت نامه با نام شرکت کننده/شرکت کنندگان حاوی یک رزومه مختصر (حداکثر نصف صفحه A4 برای هر شرکت کننده) و توضیحی درباره اثر ارسالی (حداکثر ۵۵۰ کاراکتر با فاصله بین حروف) و یک توصیف اجمالی (حداکثر ۲۰۰ کاراکتر با فاصله بین حروف) به زبان انگلیسی یا آلمانی هم ارسال شود. این مدارک هم به صورت فایل های دیجیتالی و از طریق فرم آنلاین و هم بصورت چاپ شده و پستی باید ارسال شوند.
  • همه آثار پست شده و مدارک باید با نام شرکت کننده/شرکت کنندگان و کد ثبت نام که پس از ثبت نام آنلاین دریافت می کنید بصورت لیبل زده شده مشخص شوند.
  • ثبت نام زمانی معتبر هستند که یک نسخه چاپی امضا شده از فرم «شرایط شرکت» در پاکت پستی قرار داده شود. این فرم پس از ثبت نام آنلاین، به ایمیل شما ارسال می شود.
  • ثبت نام هایی که با ضوابط منطبق نباشند و در تاریخ مقرر «دریافت» نشوند مورد بررسی قرار نمی گیرند. لطفا در زمان ارسال اثر، طول مدت رسیدن بسته پستی را مدنظر قرار بدهید. تاریخ انتها، زمان دریافت اثر است و نه ارسال شما.

آدرس و شماره تلفن ها

Designpreis Halle (Saale) e. V.
Ernst-König-Str. 1
D-06108 Halle (Saale)
Germany
Phone: +49 (0) 345 7751 – ۵۲۸ (Tu and We, 10 am to 6 pm (CET))
Fax: +49 (0) 345 7751 – ۵۴۶
info(at)designpreis-halle.de
www.designpreis-halle.de

برای کسب خبرهای آینده این رویداد می توانید ایمیل خود را در « این فرم » ثبت کنید.

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه