جستجو

فراخوان رقابت بین المللی استایل فرانکفورت-RANKfurtstyleaward سال ۲۰۱۷ منتشر شده است.

■مهلت: ۱۱ اسفند ۱۳۹۵■

رقابت بین المللی جایزه سبک فرانکفورت سال ۲۰۱۷|FRANKfurtstyleaward 2017 از همه استعدادهای طراحی مد دنیا دعوت می کند تا ایده های خلاقانه خود را برای شرکت در حداکثر دو بخش از سه بخش مسابقه بر اساس موضوع امسال ارسال کنند: «واقعیت مدرن | MODERN REALITY»

[restrict paid=true]

جایزه سبک فرانکفورت | FRANKfurtstyleaward چیست؟

  • این رقابت یک رویداد بین المللی استعداد های درخشان در زمینه مد و طراحی است که از طراحان نوظهور سراسر دنیا دعوت می کند خلاقیت خودشان را برای سنجش در برابر مخاطبان بین المللی قرار بدهند. موضوعات آوانگارد آن می خواهد احساس پاسخگویی را توسط طراحان مد جوان قدرت ببخشد و جرقه ای در بررسی انتقادی هنجارهای جامعه و فرهنگ ایجاد کند. با حمایت و پیوستگی بین حامیان قدرتمند، این رقابت به استعداد های جوان طراحی مد امکان نمایش توانمندی های خود را به هیئت داوران مختصص میان رشته ای ارائه می کند.

چه کسی FRANKfurtstyleaward را اداره می کند؟

مدیر و موسس «FRANKfurtstyleaward» روابط عمومی آژانس «PUBLIC RELATIONS PARTNERS Gesellschaft für Kommunikation mbH» است که در «Kronberg im Taunus» در نزدیکی فرانکفورت قرار دارد. این آژانس به همراه حامیان، بطور سالانه و در مسیر رشد مسابقه با هدف رسمیت بخشیدن به رقابت به عنوان یک رویداد جهانی و بین المللی و پلت فرمی پایدار برای نسل بعدی طراحان فشن/مد فراخوان خود را منتشر می کند. ایده گسترش استعداد ها در مد و طراحی در سال ۲۰۰۷ به همراه «Handwerkskammer Frankfurt Rhein Main» و «Frankfurter Schule für Bekleidung und Mode» پایه گذاری شد. در سال ۲۰۱۳، اهداف جدید تعیین شد و مرحله جهانی کردن مسابقه استعدادیابی با عنوان اسپانسر «Fraport AG»  حمایت گردید.

جایزه استایل فرانکفورت به دانشجویان طراحی مد چه چیزی ارائه می کند؟

  • این رقابت یک رویداد بین المللی برای طراحان آینده است که به دانشجویان و فراگیران، حتی پس از پایان رقابت یک جایگاه بین المللی و سکوی معرفی ارائه می کند. شرکت کنندگان شانس ارزیابی شدن توسط داوران حرفه ای و مقایسه استعداد خودشان را در سطح بین المللی دارند.

کشور همراه|Partner Countries چه نقشی ایفا می کند؟

هرساله یک کشور مهمان متفاوت تمرکزی ویژه بر FRANKfurtstyleaward دارد. نمایندگان مدارس مد و مسابقه استعداد در آن کشور باید به جرقه زدن مفاهیم، ایده ها و ارزش های جدید برای مد ویژه آن کشور کمک کنند. پس از همراهی موفقیت آمیز کشور همراه در سال ۲۰۱۴، خوشحالیم که این سنت را ادامه دادیم و از کشور ایتالیا دعوت کردیم تا بعنوان دومین کشور همراه در FRANKfurtstyleaward سال ۲۰۱۵ شرکت کند. با همراهی اتاق بازرگانی ایتالیا ما یک برنامه هیجان انگیز و چندوجهی مد، هنر، فرهنگ و آشپزخانه ای برگزار کردیم که برند تجاری «ساخت ایتالیا» را نمونه سازی می کرد. کشور همراه بعدی برای سال ۲۰۱۶، چین است که از فینالیست های سال بعد دعوت کرده است تا آثارشان را در Intertextile Shanghai به نمایش بگذارند. کشور همراه سال ۲۰۱۷، آمریکا است.

چه کسی هیئت داوران را مشخص می کند؟

یک هیئت داوران باتجربه بین المللی از افراد حرفه ای فینالیست ها را ارزیابی و انتخاب خواهد کرد. «Salvatore Di Bella» رئیس هیئت داوران و سایر اعضای آن دانش و چندین دهه تجربه خود در صنعت مد را در رقابت بین المللی استعداد در طراحی و مد به مشارکت می گذارند. هر ساله، یک مهمان افتخاری از کشور دعوت شده مهمان برای تصمیم نهایی به هیئت داوران می پیوندد. «Dominque Deroche » مهمان افتخاری سال گذشته، بیش از ۴۰ سال بعنوان دست راست خانه مد «Yves Saint Laurent» نقش آفرینی کرده است.

چه کسی می تواند در رقابت FRANKfurtstyleaward شرکت کند؟

مسابقه FRANKfurtstyleaward منحصرا برای طراحان درحال ظهوری است که در حال حاضر در یک موسسه آموزشی ثبت نام کرده اند. هر کسی که در یک موسسه آموزشی در زمینه مد و/یا طراحی (fashion and/or design) حضور دارد می تواند در این رقابت ثبت نام کند.

چه محدودیت هایی اعمال می شود؟

  • آثاری که برای سایر رقابت های غیر مدرسه ای و دانشکده ای ارسال شده اند، مورد پذیرش قرار نمی گیرند.

چگونه ثبت نام کنم؟

برای ثبت نام کامل چه اطلاعاتی نیاز است؟

  • فرم تکمیل شده ثبت نام با یک نامه و مفهوم ایده(ها)، ایکیس (ها)، تأیید ثبت نام و یک عکس چهره. لطفا مطمئن شوید که همه مدارک را به این شکل نام گذاری کنید: LAST NAME_FIRST NAME_CATEGORY . همه مدارک باید به زبان انگلیسی ارسال شوند.

در چند بخش می توانم شرکت کنم؟

  • هر شرکت کننده می تواند حداکثر در دو بخش شرکت کند و حداکثر یک اثر در هر بخش ارسال کند. برای هر بهش می توانید یک اسکیس از یک تک لباس ارسال کنید و نه یک مجموعه کامل.

آیا نیاز است که من مدرک ثبت نام در یک موسسه آموزشی را ارسال کنم؟

  • مدرک ثبت نام برای درخواست و قرار گرفتن در مرحله نهایی لازم است.

آیا می توانم ثبت نام خودم را به زبانی غیر از انگلیسی انجام بدهم؟

رقابت FRANKfurtstyleaward یک رویداد بین المللی است. برای تضمین شرایط عادلانه و برابر برای تمامی متقاضیان ما، لازم است که همه تقاضا ها به زبان انگلیسی ارسال شوند. توجه داشته باشید که قابلیت های زبانی در ارزیابی داوران مورد توجه قرار نمی گیرد.

آیا می توانم درخواست خودم را از طریق سرویس پستی ارسال کنم؟

  • لطفا از فرم ثبت نام آنلاین استفاده کنید. همه مدارک باید به صورت فایل های JPEG آپلود شوند.

آیا تقاضا ها می توانند بعنوان بخشی از برنامه درسی کلاس برای FRANKfurtstyleaward ارسال شوند؟

  • بسیار خوشحال خواهیم شد اگر ببینیم که FRANKfurtstyleaward بخشی از برنامه درسی هر کلاسی شده است. طراحی های خلق شده برای یک پروژه کلاسی می توانند برای مسابقه ارسال شوند. محدودیتی در تعداد اعضای هر موسسه آموزشی وجود ندارد.

آیا شرکت بصورت گروهی امکان پذیر است؟

  • بله. همه اعضای گروه باید در حال حاضر در یک موسسه آموزشی ثبت نام کرده باشند و فرم ثبت نام آنلاین را بصورت مستقل تکمیل کرده باشند. لطفا مطمئن شوید که نام تمام اعضای گروه را در بخش «notes» درج کرده اید. اگر گروه از بیش از دو نفر تشکیل شده باشد، از گروه می خواهیم که یک شخص را برای تماس مستقیم مشخص کنند که ما می توانیم با او در طول دوره رقابت تماس برقرار کنیم و او با سایر اعضای گروه هماهنگی های لازم را انجام بدهد. گروه باید برای اختتامیه تا ماه سپتامبر واجد شرایط باشد. لطفا اطلاع داشته باشید که ما نمی توانیم از بیش از دو عضو گروه برای حضور در اختتامیه دعوت کنیم. همه جوایز بین گروه تقسیم خواهد شد.

تقاضاها چگونه ارزیابی می شوند؟

  • تقاضاهای ارسالی توسط یک هیئت داوران متشکل از متخصصان در یک فرآیند دومرحله ای داوری می شوند. در مرحله اول رای گیری داوران به ارزیابی مفهوم و طراحی اسکیس می پردازند. امتیازات به اصالت ایده ها، مفهوم رنگ، انتخاب مواد و تفسیر خلاق داده می شوند. در مرحله نهایی، در درجه اول تمرکز بر روی تحقق مفهوم شما خواهد بود. مهمترین فاکتورها عبارتند از توانایی فنی، کیفیت ساخت، توانایی پوشیدن و تصور کلی (technical ability, quality of craftsmanship, wear-ability and the overall impression) خواهد بود. تصمیم داوران نهایی و غیر قابل اعتراض است. برگزارکننده مسابقه حق حذف هر اثر غیرقابل پذیرش را از ارزیابی هیئت داوران برای خود محفوظ می دارد.

من چه زمانی می توانم از راهیابی یا عدم پذیرش اثر خودم به مرحله نهایی مطلع شوم؟

۶۰ اثر نامزد مرحله نهایی بعد از مرحله ثبت نام و ارزیابی داوران اعلام می شوند. این کار معمولا بین ۴ تا ۶ هفته بعد از پایان مهلت ثبت نام انجام می شود.

این مسابقه در جستجوی چه چیزی است؟

  • نوآوری. خیال پردازی. خلاقیت. ماندگاری. طراحان جوان می توانند همه این موارد را در سه بخش این مسابقه، یعنی «کار کردن|Working»، «ورزش|Sporting» و «دوستیابی|Dating» به کار ببرند.
  • لباس از نگاه نسل «واقعیت مدرن»، لباس چگونه است؟ در این عصر دیجیتال سمبل های وضعیت واقعی دیگر حول سوال «من باید چه» به جای «من که هستم» می چرخد. فشن دیگر صرفا مراقب راحت تر بودن یا اعتماد به نفس مد شده بین مردم در محل کار آنها، درحال تمرین یا قرار ملاقات نیست. به جای اینکه با یک لیبل شناخته شوید، هویت خودتان را پیدا کنید. انتظار می رود آثار خلق شده مورد انتظار نمایشگر نسل (های) «واقعیت مدرن» باشد. محدود نباشید!
  • آثاری که ما به دنبال آنها هستیم، نه سازگار هستند و نه پیروی می کنند. آنها منحصربفرد و خارق العاده هستند. آنها نمادهایی از آینده بدون نادیده گرفتن گسستگی ها، بافت ها و چالش های «واقعیت مدرن» هستند. در همان زمان FRANKfurtstyleaward رابطی برای طراحان جوان است، کسانی که قصد دارند مجموعه های شخصی و شرکت های خودشان را معرفی کنند.

بخش های مسابقه

  1. کار
    • دنبال کردن/شکستن/ساختن قوانین؟ لباس کارمدرن (modernworking) اعتماد به نفس، ظرافت و راحتی را ترکیب می کند. این لباس بدون چشم پوشی از هویت، کتمان حقیقت را پیشنهاد می کند. یک زن برای شکستن یک سقف شیشه ای چه چیزی باید بپوشد؟ یک مرد چگونه بیانیه شخصی خودش را بیان می کند. محدود نباشید.
    • working
    • Follow/break/make the rules? The #modernworking outfit combines confidence, elegance and comfort. It suggests understatement without denying identity. What would a woman wear to break the glass ceiling? How would a man make his own statement? Be unconfined.
  2. ورزش کردن
    • ورزش های امروزی: ساعت ها، ورزش های الکترونیکی، فعالیت، مواد های تک، اپلیکیشن ها، ردیاب های بلوتوث. یا باید حفظ کنندگی، سادگی و عملکرد یک بار دیگر تعیین کننده چیزی باشد که ما در زمان تمرین می پوشیم؟ به عبارت دیگر: آن لباس شبیه چه چیزی است؟ احساس آن چگونه است؟ چه چیزی می دهد؟ لباس ورزشی عصر دیجیتال.
    • sporting
    • Sports today: Watches, e-sports, activity, high-tech material, Apps, Bluetooth-tracker. Or shall retentiveness,simplicity and functionality once again define what we wear during a workout? In other words: What does it look like? What does its feel like? What does it offer? The sportswear of the digital age.
  3. قرار ملاقات
    • اسکایپ یا اسمارت فون؟ اسکایلاین یا پارک شهر؟ یک لباس واقعی یک قرار ملاقات واقعی را نمی سازد. اما یک شروع امیدوارکننده است. یک مرد یا زن چه مقدار تلاش برای اینکه بدون دردسر به نظر برسد باید انجام بدهد؟ آیا ما بر هویت جنسی ما تأکید می کنیم یا مرزها منسوخ شده اند؟
    • #dating
      Skype or Smartphone? Skyline or City Park? A perfect outfit doesn’t make a perfect date. But it’s a promising start. How much effort does a man or a woman put into looking effortlessly? Do we emphasis our gender identity or have the boundaries become obsolete?

راهنمای ثبت نام : درحال ترجمه است.

PARTICIPATION REQUIREMENTS

The FRANKfurtstyleaward 2017 is intended exclusively for young designers currently enrolled in a program of study. You must show proof of enrollment by attaching a current enrollment certificate. Creations that have already been submitted for another non-school or college compe-tition are not permitted.

PORTFOLIO

Cover Letter: Brief text providing informa-tion about yourself, your passion for fashion and interest in the FRANKfurtstyleaward (max 1000 characters incl. empty characters and a portrait photo).
Concept: An interpretation of the guiding theme, examination of the selected cate-gory and presentation of your selection of cuts, fabrics and colours (max 1500 characters incl. empty characters). Each designer is allowed to submit a design in a maximum of 2 categories.
Design Sketch: The visual representation of your concept. The sketch of your idea is decisive for your later garment.
Sizing: Finished garments should be in the following sizes – Women: GER 36 / FR 38 / IT 42 / INT S ; Men: GER 50 / FR 52 / IT 56 / INT M.

APPLICATION

All application materials must be submit-ted in English online by March 1st, 2017 at www.frankfurtstyleaward.com.
The application form can be found at www.frankfurtstyleaward.com, where you can submit your personal information, the cover letter and concept.
Upload your sketch, your photo and enrollment certificate as a JPG file (total maximum size 5MB) in the provided form on the page.
Please name all files after the following pattern: CATEGORY_LAST NAME_ FIRST NAME.

COSTS

Participation in the contest is free of charge. Participants bear the costs for making and shipping the finished designs. The orga-nizers are not liable for any damaged or lost items. You will be given detailed information about avoiding customs fees in due time. The organizers reserve the right to not accept shippings with custom fees and to exclude the participant. Accomodation on the night of the Gala is covered by the organiser.

AWARD CEREMONY

In each category, a total of 20 finalists will be nominated. All nominees will receive an invitation to the FRANKfurtstyleaward Gala. Attendance
is preferred. A total of 11 prizes worth up to 100,000 EUR will be awarded, including FRANK®- THE TROPHY, scholarships, attractive non-cash prizes and internships. You can find further information about prizes at www.frankfurtstyleaward.com.

راه های تماس

FRANKfurtstyleaward
c/o PUBLIC RELATIONS PARTNERS
Gesellschaft für Kommunikation mbH
Michaela Schön
Gloria Kretzer
Bleichstraße 5, 61476 Kronberg
Tel.: 0 6173 / 92 67 -12
Tel.: 0 6173 -92 67 -17
schoen@prpkronberg.com
kretzer@prpkronberg.com

لینک ها و دانلود ها

[/restrict]

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه