جستجو

فراخوان طراحی پوستر نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی منتشر شد.

■ مهلت: آذر ۱۳۹۶ ■

■ به گزارش فستیوارت بر اساس خبر منتشر شده در وبسایت روزرنگ، به منظور رقابت طراحان، مسابقه‌ طراحی پوستر نمایشگاه بین‌المللی چاپ و بسته بندی برگزار می‌شود.

■ بیست و چهارمین نمایشگاه چاپ و بسته بندی طراحان را به رقابت فرامی خواند. ابوالفضل ایمنی مدیر روابط عمومی بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی چاپ و بسته‌بندی، در خصوص این دوره از نمایشگاه گفت: برای اینکه بیست و چهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی چاپ و بسته بندی را از نظر کمی و کیفی ارتقا دهیم، مسابقاتی برگزار و به برگزیدگان این مسابقات جوایزی اهدا می‌شود. اولین مسابقه در زمینه پوستر نمایشگاه بین‌المللی چاپ و بسته بندی با هدف فعال کردن و افزایش مشارکت طراحان است.

■ وی اظهار کرد: با وجود این که اکنون نمایشگاه پوستر دارد، از طراحان خواستیم پوستری با شاخص‌هایی که به آنها معرفی کردیم، طراحی کنند. شش پوستر برتر را که در مسابقه برگزیده شوند، در مدت برگزاری نمایشگاه به نمایش می‌گذاریم.

■ ایمنی درباره دیگر مسابقه این جشنواره بیان کرد: «سالنامه برتر» دومین مسابقه طراحی شده برای بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی چاپ و بسته بندی است. برگزاری این مسابقه برای اولین بار به صورت تخصصی در زمینه سالنامه، انواع سررسید و تقویم برنامه‌ریزی شده است. از برترین تولیدکننده سررسید با رویکرد صادراتی در جشنواره سالنامه برتر تجلیل می‌‌شود. همچنین قرار است مسابقه دیگری در زمینه بسته بندی مقوایی به منظور افزایش مشارکت در این بخش، ارتقای سطح تولید مقوا و بهینه سازی روش‌های تولید آن برگزار شود.

■ مدیر روابط عمومی بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی چاپ و بسته بندی، در خصوص زمان برگزاری نمایشگاه اظهار کرد: بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی چاپ و بسته بندی از ۲۲ تا ۲۵ آذر ماه امسال برگزار می شود. مسابقاتی که قرار است در این دوره از نمایشگاه برگزار شود، به صورت سالیانه خواهد بود. از سال آینده بخش های دیگری هم به این مسابقات افزوده می شود.

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه