جستجو

فراخوان طراحی پوستر پانزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کردی سقز منتشر شد.

  • مهلت: ۳۰ مهر ۱۳۹۷

به گزارش فستیوارت بر اساس خبر منتشر شده در تسنیم نیوز، متن فراخوان طراحی پوستر به شرح زیر منتشر شده است.

  • با استعانت از یزدان پاک، دبیرخانه دائمی پانزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کردی با همکاری انجمن گرافیک سقز به‌منظور بهره‌مندی از حضور هنرمندان خلاق و طرح‌های نو و بدیع، طراحی پوستر این دوره جشنواره را با فراخوان عمومی و دعوت از هنرمندان طراح و گرافیست سراسر کشور به شکل مسابقه برگزار می‌نماید.
  • هنرمندان گرامی می‌توانند با توجه به موضوع جشنواره تئاتر و تاکید بر چهار محور اساسی فرهنگ کردی، سقز، پانزدهمین دوره و بین‌المللی آثار خود را جهت شرکت در مسابقه ارائه نمایند.

≡ شرایط شرکت در مسابقه

  • برای شرکت در مسابقه محدودیتی در ارائه تعداد اثر از سوی یک هنرمند وجود ندارد اما باید علاقمندان طرح‌های پیشنهادی را در ابعاد ۵۰*۷۰ سانتی‌متر طراحی و فایل آثار به صورت TIFF  ۳۰۰ CMYK بر روی لوح فشرده به همراه تصویر چاپ شده A4 رنگی به آدرس دبیرخانه جشنواره کردستان، سقز، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، دبیرخانه دائمی جشنواره بین‌المللی تئاتر کردی سقز ارسال کنند.
  • درج مشخصات فردی ضروری و لازم است چنانچه طرح پیشنهادی از تبلیغ و یا تصویر خاصی الهام و یا استخراج شده، توضیح کامل در این خصوص ارائه گردد؛ در ارزیابی آثار، اولویت با آثار نو و بدیع و با تاکید بر جنبه‌های اعلام شده خواهد بود.
  • گفتنی است؛ در ایام برگزاری جشنواره، نمایشگاهی از کلیه آثار راه یافته به بخش داوری مسابقه برپا و اثر برگزیده توسط کارشناسان مربوطه به عنوان پوستر جشنواره معرفی و در مراسم اختتامیه جشنواره لوح تقدیر، تندیس جشنواره و جایزه نقدی به خالق اثر اهدا و از آثار برگزیده دوم و سوم نیز با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی تقدیر خواهد شد.

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه