جستجو
فراخوان دومین مسابقه ملی عكس حمل و نقل جاده ای درچهارمحال وبختیاری

فراخوان دومین مسابقه ملی عکس حمل و نقل جاده ای توسط اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای چهارمحال وبختیاری برگزار می شود.

■مهلت: ۲۰ آذر■

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای چهارمحال وبختیاری: دومین مسابقه ملی عکس حمل ونقل جاده ای در دو بخش آزاد و ویژه با هدف ارتقاء فرهنگ ایمنی حمل ونقل جاده ای در چهارمحال وبختیاری برگزار می شود.

کیومرث محمودی مدیر روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای و دبیر این دوره از مسابقات با اعلام این خبر گفت: این مسابقه در دو بخش آزاد با نگاه فرهنگی و هنری به اتفاقات حوزه حمل و نقل جاده ای و موضوعاتی چون ؛ ایثار، نماز ، دفاع مقدس ، ایمنی ،طبیعت ، حمل بار ، احترام به قانون ، پلیس وهمیار پلیس ،جاده و راهداری ، راکبین موتور سیکلت ، عابرین پیاده ، گذشته ،حال و آینده حمل ونقل جاده ای و بخش ویژه: سوگواری محرم و صفر، پیاده روی اربعین برگزار می شود. هنرمندان و علاقه مندان می توانند حداکثر با ارائه ۵ اثر  خود در هر بخش و یا در یک یا چند موضوع مختلف در مسابقه شرکت نمایند .

محمودی در ادامه گفت : بمنظور پررنگ کردن نقش ارتقاءایمنی حمل ونقل جاده ای و کارکردهای آن در توسعه پایدار  و بمنظور ایجاد ارتباط هنر و حمل و نقل جاده ای با استفاده از نگاه تیزبین هنرمندان عکاس و علاقه مندان به عکاسی برای به تصویر کشیدن زوایای زیبای حمل و نقل جاده ای ، این مسابقه برگزار می شود.

دبیر مسابقه درخصوص زمان بندی برگزاری این مسابقه گفت: آخرین مهلت دریافت آثار توسط دبیرخانه این مسابقه ، ۲۰آذرماه امسال می باشد و پس از داوری آثار توسط اساتید مجرب این رشته و انتخاب برگزیدگان ، از آثار برگزیده تقدیر و در اختتامیه این مسابقه به برگزیدگان جوائز نقدی اهداء خواهد شد.

وی افزود: علاقه مندان به شرکت در این مسابقه می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از شرایط شرکت در این مسابقه با شماره های ۲۲۴۴۸۵۲ ۳-۰۳۸ دبیرخانه مسابقه در اداره کل راهداری  وحمل  ونقل جاده ای چهارمحال وبختیاری تماس حاصل کنند.همچنین فرم شرکت در مسابقه نیز از طریق سایت اینترنتی اداره کل راهداری  وحمل  ونقل جاده ای چهارمحال وبختیاری از اینجا قابل دریافت است.

 

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه