جستجو

فراخوان مجسمه محیطی اسپرینگفیلد منتشر شد.

■ مهلت: ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ ■

■ به گزارش فستیوارت بر اساس خبر منتشر شده در تندیس، در آوریل ۲۰۱۸، نمایشگاه مجسمه سازی اسپرینگفیلد سومین نمایشگاه سالانه خود را به نمایش می گذارد. ما امیدواریم که در این فراخوان ۲۵ مجسمه جدید را انتخاب و نصب کنیم. این روند ساخت موزه محیطی با دسترسی همگانی در قلب اسپرینگفیلد، میسوری ادامه خواهد داشت. هر ساله، به محض توسعه برنامه، ما امیدواریم که مجسمه های بیشتری به برنامه ما اضافه شود.

≡ هزینه شرکت در مسابقه

■ این فراخوان رایگان است.

مجسمه‌های انتخاب شده برای مجسمه‌سازی Springfield 2018-2019 به مدت یکسال در این  برنامه خواهند بود و به مدت ده ماه به نمایش عمومی می‌رسند. آنها در طول برنامه در مالکیت هنرمند باقی خواهند ماند. هنرمندانی که مجسمه هایشان انتخاب شود ۱۰۰۰ دلاری جایزه دریافت خواهند کرد. پوشش بیمه توسط Sculpture Walk Springfield ارائه می شود. همه مجسمه ها برای خرید به عموم قابل دسترس خواهند بود.

 هر هنرمند می‌تواند حداکثر دو اثر را در فراخوان شرکت دهد. تمام کارهای ارائه شده باید آماده نمایش، ساخته شده از مواد قوی و مناسب برای اجرای محیطی باشد. محدودیت اندازه وجود ندارد. همه کارها باید برای خرید به عموم و همچنین به نهادهای خصوصی در دسترس باشد.

مدت به اجرا در آمادن آثار: April 27, 2018 تا February 28, 2019

 

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه