جستجو
LA+ CREATURE Design Ideas Competition 2020

فراخوان مسابقه ایده های طراحی LA + CREATURE ۲۰۲۰ منتشر شد.

  • مهلت: ۲۹ مهر ۱۳۹۹

■ مجله بین رشته ای معماری منظره LA + میزبان سومین رقابت بین المللی خود – LA + CREATURE است. این مجله، یک مجله بین رشته ای برنده جوایز تولید شده توسط دانشکده طراحی دانشگاه پنسیلوانیا ویتزمن است. LA + CREATURE به ما توضیح می دهد که چگونه می توانیم از طراحی استفاده کنیم تا شهرها ، مناظر و ذهن های خود را برای موجودی همزاد با سایر موجودات باز کنیم. در صورت نیاز و تمایل می توانید از خدمات ویژه «دپارتمان تخصصی زبان انگلیسی فستیوارت» برای ثبت نام مطمئن در این فراخوان استفاده کنید:

http://festivart.ir/department-en

≡ چه کسانی می توانند شرکت کنند؟

■ شرکت برای طراحان از همه رشته های طراحی آزاد است.

≡ شرایط آثار:

■ افراد می بایست موضوعی را برای بهبود زندگی خود و افزایش همدلی انسانی و غیر انسانی طراحی کنند. موجود شما می تواند هر گونه باشد.
■ شرکت کنندگان می توانند هر نوع موجود در خشکی، دریا و دیگر موجودات غیر انسانی مانند پرندگان را انتخاب کنند.
■ طرح می تواند هر گونه، هر اندازه و هر مکانی باشد، می تواند یک موجود فردی، یک جمعیت خاص از موجودات، یک گونه کامل یا حتی چندین گونه باشد.
■ طرح می تواند یک محصول، یک ساختار / ساختمان، یک محیط / زیستگاه، یک فرآیند، یک سیستم، یک مکانیزم، یک دستگاه، یک چشم انداز، یک مکان، یک اپلیکیشن، یک برنامه، یک اینستالیشن هنری، یک فضا، یک مکان، یک پارک، یک منبع انرژی/ مواد غذایی یا هر چیزی باشد.

≡ هزینه شرکت در فراخوان:

■ مبلغ ۵۰ دلار

≡ جوایز:

■ در مجموع مبلغ ۱۰,۰۰۰ دلار اهدا خواهد شد. ۵ برنده،۲۰۰۰ دلار همراه با گواهی نامه دریافت می کنند و همچنین طرحها در نشریه LA + CREATURE منتشر می شوند.
■ علاوه بر این ۱۰ اثر قابل تقدیر نیز گواهی دریافت خواهند کرد و در شماره LA + CREATURE منتشر خواهند شد.

≡ لینک ها و دانلود ها:

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه