جستجو

فراخوان مسابقه بزرگ طراحی لباس و تاریخ دوره قاجاریه توسط مجموعه «دکتر استایل» با همکاری مجله «معمار و مد امروز» منتشر شده است.

■ مهلت: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ ■

■ با هدف پرداختن به پیشینه چند هزار ساله کشورمان شکل گرفته است، به این امید که راهی باشد برای شناساندن هر چه بهتر فرهنگ ایران زمین. هنرمندان عزیز برای شرکت در مسابقه می توانند با الهام از ادوار تاریخی ایران به طراحی لباس پرداخته و تصویر آثار خود را هماهنگ با جدول زمان بندی ارائه نمایند.
شایان ذکر است که مسابقه با همدلی و حمایت اساتید، خانم ها دکتر بهیه خوشنویسان، مینو کریم نیا، دکتر پروانه قاسمیان، مینو پدرام و آقای دکتر مجید اسدی، در سه بخش داوری خواهد گردید:
١.مانتو مجلسی
٢.مانتو اجتماع
٣.طراحی و تصویرسازی
.
هزینه شرکت در هر دوره : ۱۸۰ هزار تومان
.
مهلت ارسال آثار: تا ۲۰ آذر ۹۶
.
مدارک مورد نیاز:
– تکمیل فرم مسابقه زیور و تاریخ
-عکس پرسنلی طراح با حجاب کامل
-ارسال تصویر طرح و یا اثر دوخته شده با کیفیت ۳۰۰ Dpi (طبق شاخصه های مد لازم است از آثار بدون استفاده از مدل عکاسی شود)
– ارسال تصویر فیش واریزی
.
جوایز: چاپ آثار برگزیده به همراه معرفی طراحان در شماره آینده مجله “معمار و مد امروز” و صفحات اجتماعی دکتر استایل و معمار و مد امروز
.
علاوه بر دوره قاجاریه، هنرمندان عزیز می توانند برای شرکت در مسابقه نهایی آثار خود را مرتبط با دوره های ماد، هخامنشی، اشکانیان، ساسانیان، صفاریان، سلجوقیان و صفویان خارج از جدول زمان بندی و تا تاریخ ۳۰ آذر ۹۶ ارسال نمایند.
.
برای کسب اطلاعات بیشتر، دریافت فرم شرکت در مسابقه و ارسال آثار با شماره ۰۹۱۰۱۸۶۰۰۷۴ یا آیدی تلگرام @DrSTYLE در تماس باشید. @DrSTYLEchannel

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه