جستجو

فراخوان مسابقه بین المللی معماری فیلادلفیای بهتر ۲۰۱۹ با موضوع طراحی دوباره مرکز کنزینگتون منتشر شد.

  • مهلت: ۵ مهر ۱۳۹۷

■ به گزارش فستیوارت بر اساس خبر منتشر شده در رستارک، خلاصه مسابقه شامل قوانین و شرایط مسابقه ۶ مهر، ۱۳۹۷ به افرادی که ثبت نام کرده اند ارسال می شود. مسابقه رقابت فیلادلفیای بهتر ۲۰۱۹ ـ طراحی دوباره مرکز کنزینگتون از سال ۲۰۰۶ به عنوان یادمانی از شهرساز قرن بیستمی، Ed Bacon [1910-2005] برگزار می شود. این مسابقه سالانه دانشجویان (در حال تحصیل، فارق التحصیل و دانشجوی دکتری) را از سراسر جهان به رقابتی دعوت می کند تا در آن مشکلات واقعی که بر فیلادلفیا و مرکز شهرهای دیگر دنیا تاثیر گذاشته اند را نشان دهند. این مسابقه توسط موسسه معماری و طراحی Ed Bacon برگزار می شود.

≡ اهداف برنامه امسال

مسابقه معماری فیلادلفیای بهتر بازگشته است! امسال در پی کانسپت های خلاقانه برای ناحیه کنزینگتون در شمال فیلادلفیا هستیم.

چگونه طراحی فضای عمومی در این ناحیه، در میدان McPherson، در پیاده روها، خیابان ها، لند اسکیپ و مبلمان شهری میتواند با اثرات اپیدمی مواد مخدر مبارزه کند و کیفیت زندگی ساکنان این ناحیه را بهبود بخشد؟

ما به طور مشخص به دنبال راه حل هایی هستیم که با کمک به ایجاد انعطاف پذیری در جامعه با استفاده از روابط قدرتمندتر، انسجام اجتماعی و یک فضای عمومی پیشرفته نیازهای ساکنان این ناحیه (مالکین یا اجاره دهندگان خانه ها، تجارت های بومی، مدرسه ها، کتابخانه ها یا هر سازمان اجتماعی دیگری) را برطرف نماید. ما انتظار نداریم طراحی اپیدمی استفاده از مواد مخدر را برطرف کند و همینطور انتظار نداریم کارشناس بهداشت عمومی باشید. ما باور داریم طراحی شهری باکیفیت باعث بهتر شدن شرایط جامعه میشود مخصوصا زمانی که با ابتکارات بهداشت عمومی و سایر خدمات اجتماعی که در حال حاضر در این ناحیه وجود دارند همراه شود.

ما به طور مشخص به دنبال راه حل هایی هستیم که با با استفاده از روابط قدرتمندتر، انسجام اجتماعی و یک فضای عمومی پیشرفته جامعه ای انعطاف پذیر بسازند و نیازهای ساکنان این ناحیه (مالکین یا اجاره دهندگان خانه ها، تجارت های بومی، مدرسه ها، کتابخانه ها یا هر سازمان اجتماعی دیگری) را برطرف نماید. ما انتظار نداریم این طراحی اپیدمی استفاده از مواد مخدر را برطرف کند. همینطور انتظار نداریم کارشناس بهداشت عمومی باشید. ما باور داریم طراحی شهری باکیفیت باعث بهتر شدن شرایط جامعه میشود مخصوصا زمانی که با ابتکارات بهداشت عمومی و سایر خدمات اجتماعی که در حال حاضر در این ناحیه وجود دارند همراه شود.

≡ چه کسانی می توانند شرکت کنند؟

  • تمام افراد میتوانند در این مسابقه شرکت کنند.

≡ هزینه ثبت نام در مسابقه

ثبت نام در مسابقه رقابت فیلادلفیای بهتر ۲۰۱۹-طراحی دوباره مرکز کنزینگتون رایگان است اما برای ارسال هر اثر باید ۲۵ دلار پرداخت کنید.

≡ اعلام نتایج
  • نتایج مسابقه در فوریه ۲۰۱۹ اعلام خواهد شد.

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه