جستجو

فراخوان مسابقه بین المللی معماری LAKA سال ۲۰۱۷ منتشر شد.

■ مهلت: ۱۰ ابان ۱۳۹۶ ■

شرکت LAKA فراخوان رقابت سال ۲۰۱۷ خود را با عنوان «معماری که واکنش نشان می دهد|Architecture that Reacts» منتشر کرد و از همه معماران جهان دعوت کرد تا ایده های خود را ارسال کنند.

این رقابت به معاری هایی که توانایی پاسخگویی داشته و بطور پویا برای نیازها و شرایط امروزی تنظیم شده اند اختصاص دارد. معماری به عنوان یک موجود زنده دارای حیات است، به همین سبب به محرک های بیرونی پاسخ می دهد و به آن دلیل توسعه پیدا می کند.

جایزه

هزینه اهدایی مسابقه سال ۲۰۱۷ مبلغ ۵۰۰۰ دلار وجه نقد است و بین سه اثر نهایی تقسیم می شود. جایزه نفر اول ۲۵۰۰ دلار است. بعلاوه جایزه های نقدی، ۱۰ نفر برای دریافت لوح تقدیر انتخاب می شوند و آثار انتخاب شده و در نشریات آنلاین از جمله وبسایت LAKA منتشر خواهد شد.

هزینه شرکت در مسابقه

  • هزینه ثبت نام زودهنگام: ۵۰ دلار تا ۱ ژوئن
  • هزینه ثبت نام عادی: ۷۵ دلار تا ۱ اکتبر
  • هزینه ثبت نام با تأخیر: ۱۰۰ دلار تا ۱ نوامبر

موضوع مسابقه

یک پروژه مفهومی از معماری که بطور اجتماعی مهیا و قادر به واکنش به شرایط پیش بینی نشده و خطر های محیطی، طبیعی و اجتماعی باشد.

برای شرکت در این رقابت نیاز به شرایط حرفه ای نیست.

تیم های چندرشته ای برای شرکت در این مسابقه ترغیب می شوند.

در صورت نیاز به ترجمه فارسی جزئیات فراخوان، عضویت ویژه خود را از طریق لینک http://festivart.ir/vip فعال نموده و سپس تقاضای خود را برای https://telegram.me/honarpazhouh ارسال کنید تا خبر برای مترجم ارسال شود. با عضویت ویژه، علاوه بر این فراخوان، به مدت دو ماه به همه خبرهای ویژه دسترسی خواهید داشت. قبل از فعال کردن عضویت ویژه، قوانین وبسایت را در لینک http://www.festivart.ir/terms مطالعه کنید.

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

Architectural study should focus on architecture as a key field heading towards social revitalisation and increased safety and freedom of its users. Proposed solutions should involve a thorough analysis of the problem, for example, starting from outlining global factors and indicating key directions for modern architectural solutions. The accuracy of this analysis and the potential of the proposed solutions are going to be the main components of the assessment of the project.

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه