جستجو
پوستر فراخوان مسابقه بین المللی نواززندگی ویولن و پیانو ArsClassica 2022

فراخوان مسابقه بین المللی نواززندگی ویولن و پیانو ArsClassica ۲۰۲۲ منتشر شد.

  • مهلت: ۱۰ دی ۱۴۰۱
  • مسابقه بین المللی ArsClassica برای ویولن و پیانو برای نوازندگان با استعداد جوان از سراسر جهان برگزار می شود و ثبت نام در آن برای تمام هنرمندان ۱۸ تا ۳۵ سال جهان آزاد است. هدف این مسابقه، کمک به نوازندگان جوان مستعد برای رشد مراحل آغازی کار خود با دادن فرصت به آنها برای نمایش پتانسیل موسیقی خود از طریق ضبط آثار صوتی و تصویری حرفه ای؛ و نیز ایجاد مشارکت هنری بین نوازندگان جوان با تجربیات مختلف و از بخش های مختلف جهان است. ارزیابی کاندیداها و اعلام برندگان به صورت آنلاین خواهد بود.

هزینه شرکت در مسابقه

  • این رقابت دارای یک مرحله ارزیابی آنلاین می باشد که هزینه آن بیش از ۳۵ یورو است.
  • درنظر داشته باشید که در مورد فراخوان های موسیقیایی که آثار بصورت آنلاین دریافت و ارزیابی می شوند، پیش از واریز هزینه شرکت در رویداد، از اعتبار و ارزش خدمات آنها مطمئن شوید. این کار از طریق جستجو درباره داور/داوران، بررسی نحوه ارزیابی آثار توسط داور/داوران و میزان دریافت فیدبک از آنها، و همچنین بررسی سوابق برگزیدگان دوره های قبل، میسر خواهد شد.

جوایز مسابقه

  • به برندگان جایزه اول – یک نوازنده ویولن و یک نوازنده پیانو – ضبط اثر صوتی و تصویری حرفه ای به ارزش ۳۰۰۰۰ یورو اهدا خواهد شد.
    برندگان همچنین در یک کنسرت گالای رم اجرا خواهند کرد.
  • از برندگان جوایز دوم و سوم، برای اجرا در کنسرت گالا و همچنین در پروژه های دیگر ArsClassica مانند مسترکلاس ها، رسیتال ها و کنسرت ها دعوت خواهند شد.

لینک ها و دانلود ها

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه