جستجو

فراخوان مسابقه تایپوگرافی Communication Arts سال ۲۰۱۸ منتشر شد.

■ مهلت: ۳۱ شهریور ۱۳۹۶ ■

■ بر اساس خبر ترجمه شده در وبسایت روزرنگ، مجله‌های هنرهای ارتباطی بعنوان یک مجله‌ی حرفه‌ای در زمینه ارتباطات تصویری، هشتمین رقابت سالانه‌ی تایپوگرافی را اعلام کرده است. این رقابت که تحت‌نظر هیأت داوران انجام می‌شود، بهترین استفاده از تایپوگرافی که مهم‌ترین المان بصری در طراحی و تبلیغات است، به‌علاوه‌ی طراحی‌های جدید حروف، خطاطی و طراحی نوشته را انتخاب می‌کند. شرکت‌کنندگان می‌توانند از هر کشوری باشند اما باید برای داوران ترجمه به انگلیسی انجام شود.

≡ بخش های مسابقه
■ ۱۶ دسته‌بندی وجود دارد و شرکت‌کنندگان می‌توانند در قالب‌های زیر شرکت کنند:

  • آثار چاپی Print
  • آثار دیجیتال Digital
  • آثار متحرک Motion

≡ هزینه ثبت نام
■ هزینه‌ی شرکت در مسابقه با توجه به دسته‌بندی‌ها متفاوت است.
■ لطفاً توجه کنید که برای آثاری که پس از تاریخ ۸ دسامبر ۲۰۱۷ ارائه شوند باید مبلغ ۱۰ دلار به‌ازای هر اثر به‌عنوان هزینه‌ی تأخیر پرداخت شود. هیچ اثر بعد از تاریخ ۲۲ سپتامبر ۲۰۱۷ تحویل گرفته نمی‌شود.

≡ جایزه
آثار انتخاب‌شده توسط هیأت داوران که از طراحان حرفه‌ای پیشرو تشکیل شده است، در مجله‌ی سالانه‌ی هنرهای ارتباطی، به صورت چاپی و روی آیپد و سایت commarts.com منتشر می‌شوند تا خالقان این آثار به خوبی معرفی شوند.

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه