جستجو

فراخوان مسابقه سراسری عکاسی سومین جشنواره ساختمان های برتر استان قزوین منتشر شد.

  • مهلت: ۱۵ تیر ۱۳۹۷

به گزارش فستیوارت بر اساس خبر منتشر شده توسط اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، دبیرخانه سومین جشنواره ساختمان های برتر استان قزوین با برگزاری مسابقه سراسری عکس «شهری برای همه» در پی آن است که سیما و منظر شهرهای استان قزوین را با بهره گرفتن از هنر قدرتمند و رسانه عکاسی از دریچه ای نو به معرض نمایش بگذارد.

موضوعات جشنواره

  • سیما و بدنه ابنیه،دورنمای ویژه هر شهر،سیما و منظر شهری در شب،نور و رنگ در شهر و زوائد بصری با دو رویکرد زشت و زیبا در سیما و منظر شهرهای استان قزوین

ثبت نام و ارسال آثار

  • علاقه مندان می توانند آثار خود را که با دوربین های حرفه ای یا با تلفن همراه تهیه شده تا ۱۵ تیرماه سال جاری به دبیرخانه جشنواره واقع در دفتر انجمن سینمای جوان در مجتمع فرهنگی هنری ارشاد تحویل دهند.

جوایز

در پایان این مسابقه، علاوه بر جوایز در نظر گرفته شده برای دو بخش اصلی و ویژه شامل عکاسی با دوربین حرفه ای و تلفن همراه به تعداد ۵۰ اثر برگزیده در بخش اصلی مسابقه دیپلم افتخار و مبلغ ۵۰۰ هزار ریال حق تالیف پرداخت خواهد شد.

لینک ها
  • وبسایت فراخوان
  • فایل کامل فراخوان مسابقه

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه