جستجو

فراخوان مسابقه عکاسی با موضوع حمل ونقل عمومی شهری توسط سازمان شهرداری ها و دهیاری ها منتشر شد.

  • مهلت: ۲۲ آذر ۱۳۹۷

سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در راستای فرهنگ سازی و به منظور توسعه دوچرخه سواری با هدف ارتقای سبک زندگی شهری، کاهش سفرهای موتوری، افزایش تحرک بدنی و سلامتی شهروندان در آستانه ۲۶ آذر روز حمل و نقل عمومی مسابقه عکاسی برگزاری می کند.

موضوعات مسابقه

  • توسعه حمل‌ونقل عمومی شهری
  • توسعه حمل‌ونقل پاک در شهرها (پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری)
  • افزایش ایمنی تردد و کاهش تصادفات رانندگی در شهرها

شرایط ارسال عکس برای مسابقه

۱-آثاری در مسابقه شرکت داده میشوند که با موازین شرعی، قانونی و عرفی کشور همخوانی داشته باشند.

۲-شرکت کنندگان فرصت دارند عکس‌های خود را حداکثر تا ۲۲ آذر در درگاه اینترنتی دریافت آثار به نشانی www.irtu.ir بارگذاری نمایند. پذیرش آثار بعد از تاریخ اعلام شده، مقدور نیست.

۳-شرکت کنندگان با بارگذاری عکس در درگاه مذکور، تعهد می‌نمایند که آثار ارسالی متعلق به خود آن‌ها بوده و اثر دارای اصالت است.

۴-سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور مجاز است عکس‌های ارسالی را در قالب نمایشگاه، کاتالوگ، کتاب یا سایر اقلام با درج نام عکاس مورد استفاده قرار دهد.

۵-آثار باید به صورت فایل دیجیتال، در قالب JPG، با کیفیت DPI ۱۵۰ و حجم حداکثر ۵ مگابایت ارسال شوند.

۶-عکس‌های بارگذاری‌شده باید فاقد هر گونه تاریخ، توضیح، امضا، یا لوگو بر روی عکس باشد.

جوایز مسابقه

پس از بررسی آثار ارسالی از ۵ عکس برتر در شاخه نگاه آزاد در حوزه حمل و نقل (کلیه افراد علاقمند به عکاسی)، ۲ عکس برتر در شاخه نگاه دوچرخه‌سوار (خاص دوچرخه‌سواران)، ۲ عکس برتر در شاخه نگاه راننده (خاص رانندگان) و ۲ عکس در شاخه نگاه مسئولان حاضر در صحنه تصادفات (خاص مأموران پلیس و اورژانس) در همایش گرامی داشت ۲۶ آذر روز حمل و نقل تقدیر به‌ عمل می‌آید.

از علاقه‌مندان دعوت می‌گردد حداکثر تا تاریخ ۲۲ آذر آثار خود را به همراه نام و نام خانوادگی و شماره تماس، در درگاه اینترنتی www.irtu.ir بارگذاری نمایند.

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه