جستجو

فراخوان مسابقه نقاشی با موضوع «پرتره شخصی» توسط شرکت وینزور و نیوتن در سال ۱۳۹۶ برگزار می کند.

■ مهلت: ۱۵ آبان ۱۳۹۶ ■

■ مسابقه بین‌المللی نقاشی وینزور و نیوتن با موضوع «پرتره شخصی» یا «چهره نگاری شخصی»در دو مرحله ملی و بین المللی، ویژه هنرمندان بالای ۱۶ سال در ایران نیز برگزار می شود.

■ دور اول در گستره داخلی است و هنرمندان تا ۱۵ آبان ماه فرصت دارند آثارشان را ارسال کنند. شورای داوری سه نفره که اسامی شان به زودی اعلام می شوند نفر برتر ایران را انتخاب می کنند و سپس این هنرمند به دفتر مسابقه در لندن معرفی می شود و در گستره بین المللی با نمایندگان سایر کشورها رقابت می کند.

■ هنرمند برتر در ایران مبلغ ۵۰۰ دلار و موسسه هنری که هنرمند برتر را معرفی کرده باشد مبلغ ۱۰۰۰ دلار برنده محصولات وینزور و نیوتن (رنگ روغن وینتون، آکریلیک گالریا و آبرنگ کاتمن) می شوند اما هنرمند برگزیده نهایی که در سطح بین المللی انتخاب می شود برنده سفر سه روزه به انگلستان (با یک همراه) و دیدار از مجموعه وینزور و نیوتن و گالری های معتبر هنری شهر لندن خواهد شد.

■ هر شرکت کننده باید تنها یک اثر در سایزهای A۴ یا A۳ را برای بخش مسابقه ارسال کند و مدیوم های اصلی استفاده شده در اثر هنری باید از گالریا، وینتون و کاتمن باشد البته برای اجرای  برخی از افکت ها می توان از محصولات دیگری نیز استفاده کرد.

■ بر اساس قوانین این مسابقه هر هنرمند باید به همراه اثر، متنی را نیز به دبیرخانه ارسال کند. این متن نوشتاری از اهمیتی برابر با خود اثر هنری برخوردار است که در داوری نهایی، داوران نیمی به متن و نیمی به اثر امتیاز خواهند داد. این متن شامل رزومه و نیز بیانیه تایپ شده (۱۰۰ تا ۲۰۰ کلمه) هنرمند است که به روشنی بیانگر فرم شکل گیری و معنای اثر است و در عین حال بیان کننده خواسته ها، نیازها و آرزوهای هنرمند در زمینه رشته و کارش است.

■ اثر و متن های مورد نیاز برای شرکت در این مسابقه را به آدرس ایمیل :w&n@adroteam.com ارسال نمایید. و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۲۱۸۸۷۷۲۹۳۰ تماس بگیرند. 

■ منبع خبر: خبرگزاری مهر

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه