جستجو

فراخوان مسابقه هنری – ادبی قدس ویژه کودکان و نوجوانان منتشر شد.

■ مهلت: ۴ بهمن ۱۳۹۶ ■

■ به‌گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد ، این فراخوان به منظور پرورش خلاقیت‌های کودکان و نوجوانان در زمینه‌ی ادبی و هنری و به منظور معرفی قدس به عنوان پایتخت جهان اسلام منتشر شد.
■ بنا براین گزارش، انتشار این فراخوان در راستای هماهنگی با مربیان مسول  مراکز فرهنگی هنری ، کتاب‌خانه های سیار روستایی و پستی صورت‌گرفت و براین اساس مربیان ضمن اجرای فعالیت‌های متنوع فرهنگی، ادبی و هنری برای کودکان و نوجوانان ،  از آنان برای شرکت در این مسابقه دعوت‌ خواهند کرد.

■ گفتنی است این مسابقه برای گروه سنی ۶ تا ۱۵ سال در محورهای نقاشی (مدادرنگ،گواش،پاستیل  و در اندازه های A3  و A4) ، داستان کوتاه  و شعر برگزار و زمان ارسال یا تحویل این آثار به مراکز فرهنگی هنری  ۴ بهمن ماه ۹۶ تعیین شده و برگزیدگان نیز طی آیینی از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  و بنیاد نخبگان استان کهگیلویه و بویراحمد تقدیر خواهند شد.

■ بر همین اساس کودکان و نوجوانان می توانند در قالب  فعالیت هنری ادبی  در این مسابقه شرکت کنند.

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه