جستجو
پوستر فراخوان مقاله کنگره تاریخ معماری و شهرسازی استان مازندران

فراخوان مقاله کنگره تاریخ معماری و شهرسازی استان مازندران منتشر شد.

نشست شورای برنامه ریزی و سیاست گذاری چهارمین کنگره تاریخ معماری و شهرسازی مازندران برگزار شد.
در این نشست مدیرکل میراث فرهنگی مازندران گفت: با توجه به وجود آثار و ابنیه تاریخی و خاستگاه سبک‌های مختلف معماری و بافت‌های ارزشمند در مازندران برگزاری این کنگره از اهمیت خاصی برخوردار است.
بازخوانی و باز اندیشی حوزه های فرهنگی-طبیعی ، شهرها و روستاهای تاریخی، مناظر فرهنگی ، شهری، باستان شناسی، معماری و شهرسازی، میراث معماری و شهرسازی معاصر و همچنین پژوهش در باب میراث آب و کشاورزی، میراث فرهنگی ناملموس و راه های فرهنگی و تجاری استان سلسله موضوعات اصلی کنگره را تشکیل می دهند.
دلاور بزرگ نیا افزود:برای اولین بار در برگزاری چهارمین کنگره تاریخ معماری و شهرسازی ایران تصمیم گرفته شد که همه استان‌های کشور به‌صورت ادواری کنگره تاریخ معماری و شهرسازی خود را برگزار نمایند تا این رویکرد در استان‌ها به جریان فرهنگی دائمی برای حفاظت از میراث فرهنگی تبدیل شود.
رئیس کنگره تاریخ معماری و شهرسازی مازندران همچنین بیان داشت: اعضای هیئت علمی کنگره از میان اساتید و پژوهشگران برجسته حوزه معماری و شهرسازی برگزیده شده اند و انتظار می رود مقالات ارزشمندی برای ارائه در کنگره ارسال شود.
وی افزود: تلاش می شود تمامی نهادهای پژوهشی و آموزشی و دستگاه های اجرایی مرتبط با موضوع کنگره،مشارکت فعال داشته باشند.با هماهنگی پژوهشگاه میراث فرهنگی برنامه ریزی شده است که مقالات دریافتی کنگره در سطح علمی و ترویجی در نشریه تخصصی اثر انتشار یابند.
وی ضمن دعوت  از عموم پژوهشگران و دانشجویان برای همراهی با این رویداد، ابراز امیدواری کرد کنگره تاریخ معماری و شهرسازی به اقدامی موثر در تاریخ پژوهشی معماری و شهرسازی استان بیانجامد.
چهارمین کنگره تاریخ معماری و شهرسازی استان مازندران  ۶و ۷ بهمن ماه  برگزار می‌شود.

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه