جستجو
پوستر فراخوان دومین کنفرانس بین المللی نخبگان عمران،معماری و شهرسازی در لندن

فراخوان مقاله دومین کنفرانس بین المللی نخبگان عمران،معماری و شهرسازی در لندن منتشر شد.

■مهلت: ۱۰ آبان■

معرفی

  • پس ازبرگزاری موفق دوره اول کنفرانس بین المللی نخبگان عمران، معماری و شهرسازی درتاریخ ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ در تهران – ایران ، کمیته اجرایی در صدد است دومین دورهاین کنفرانس را با هدف ارائه و معرفی آخرین تجربیات و دستاوردهای پژوهشی و کاربردی در زمینه های مختلف عمران، معماری و شهرسازی، تبادل اطلاعات بین نخبگان، اساتید دانشگاهی و متخصصان، ارائه آخرین روش ها و فرآیندهای بهبود و افزایش کارایی این حوزه تخصصی و معرفی تحقیقات روز ایران و جهان و بررسی چالش­های علمی و اجرایی در فرایند کاربرد آنها از تمام مناطق جغرافیایی، در سطوح محلی،ملی، منطقه­ ای و بین ­المللی، در تاریخ ۲۵ آبان ۱۳۹۵ مطابق با ۱۵ Nov 2016  در لندن – انگلستان برگزار نماید.
  • مجموعه بین المللی کارین درطی سال­های اخیر همایش­ها و کنفرانس­های موفقی را با مشارکت دانشگاه­های معتبری مانند:
  • Istanbul Sabahattin Zaim University
  •  Istanbul Medeniyet University
  •  Kaunas University of Technology
  •  University of Nottingham
  • و مشارکت اساتید مطرحی از کشورهای ایران، انگلستان، آمریکا، امارات متحده عربی، اتحادیه اروپا، کانادا، ترکیه ومالزی برگزار نموده است که پذیرای شرکت کنندگانی از ۲۰ کشور از ۵ قاره به ویژه از کشورهای کانادا، مکزیک، فرانسه، ایتالیا، آلمان، آمریکا، کره جنوبی، هند، بنگلادش، امارات متحده عربی، استرالیا، مالزی، ترکیه، گرجستان، جمهوری آذربایجان، لیتوانی، هلند وایران برگزار کرده است.
  • در این راستا کمیته علمی واجرایی کنفرانس، از تمامی اساتید، پژوهشگران و مسئولان اجرایی دعوت می نمایند مقالات خود را که حاوی جدیدترین دستاوردهای علمی و پژوهشی در محورهای اصلی کنفرانس و یازمینه های مرتبط می باشد به صورت فردی و یا با مشارکت گروهی به دبیرخانه کنفرانس ارسال نمایند. علاوه بر این، علاقمندان به این حوزه می توانند بدون ارائه مقاله، به عنوان شرکت کننده آزاد از این رویداد علمی استفاده کنند.

[irp]

محل برگزاری

به اطلاع پژوهشگران محترم می رساند دانشگاه London SouthBank (LSBU) میزبان دومین دوره کنفرانس بین المللی نخبگان عمران، معماری وشهرسازی می باشد.

محورهای همایش

فراخوان مقاله دومین کنفرانس بین المللی نخبگان عمران،معماری و شهرسازی در لندن
محورهای همایش

تعرفه های ثبت نام

تعرفه های ثبت نامتعرفه های ثبت نام
تعرفه های ثبت نام

لینک ها

  • ثبت نام
  • مزایای ثبت نام

 

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه