جستجو
دومین کنفرانس بین المللی مطالعات اجتماعی فرهنگی و پژوهش دینی

فراخوان مقاله دومین کنفرانس بین المللی مطالعات اجتماعی فرهنگی و پژوهش دینی توسط دانشگاه امام صادق (ع) پردیس خواهران و بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) استان گیلان منتشر شده است.

■مهلت ارسال اصل مقالات: ۱ اسفند■

برگزاری نشست ها و همایش های دانش محور، ضمن ایجاد بستری جهت اطلاع پژوهشگران و نخبگان از جدیدترین یافته های علمی سبب اغنای روحیه جستجوگری، اعتلای فرهنگ پژوهش، شناسایی معضلات و تنگناها و ارائه راه حل به منظور رفع آنها می شود که این امر در نهایت منجر به برنامه ریزی های بهتر برای توسعه علمی و فرهنگی کشورمان خواهد گردید. جهت دستیابی به اهداف مذکور، «دانشگاه امام صادق (ع) پردیس خواهران و بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) استان گیلان» در نظر دارند با مشارکت و حمایت دانشگاه ها، سازمان ها و نهادهای علمی و تحقیقاتی کشور، «دومین کنفرانس بین المللی مطالعات اجتماعی فرهنگی و پژوهش دینی» را پس از برگزاری موفقیت آمیز اولین دوره آن، در تاریخ ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ در شهر رشت برگزار نمایند. در این راستا، کمیته راهبردی کنفرانس، از تمامی اساتید، پژوهشگران، متخصصان و دانشجویان گرامی دعوت به عمل می آورد تا ضمن ارائه جدیدترین مقالات و دستاوردهای پژوهشی خود، در این رویداد بزرگ علمی مشارکت فعال داشته باشند.

[irp]

یکی از محورهای این همایش به هنر اختصاص دارد.

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه