جستجو

فراخوان مقاله نشریه بین المللی Nordic Theatre Studies در زمینه تئاتر منتشر شد.

■ مهلت: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ ■

  • ■ نشریه «Nordic Theatre Studies» یک «مجله بررسی ـ همکار(Peer Reviewed Journal)» است که دو بار در سال منتشر می شود. مجله به بخش های موضوعی، بخش آزاد برای سایر موضوعات و مرور کتاب تقسیم می شود. این نشریه بطور ویژه مقالات کوتاه را منتشر می کند که بصورت بررسی ـ همکار مرور می شوند و می توانند رویکرد شخصی تری داشته باشند. از سال ۱۹۸۸ این مجله بصورت چاپی منتشر می شده است و اخیرا به یک نشریه آنلاین تبدیل شده که به همین دلیل بصورت رایگان برای پژوهشگران سراسر جهان در دسترس قرار دارد. برای دسترسی به این مقالات به آدرس https://tidsskrift.dk/nts مراجعه کنید.
  • ■ این فراخوان برای چاپ مقاله در Vol. 30, no. 2 این نشریه که در سال ۲۰۱۸ منتشر خواهد شد منتشر شده است. موضوع این شماره؛ «تئاتر و فلسفه قاره‌ای» خواهد بود.
  • ■ خلاصه (۲۰۰ تا ۳۰۰ کلمه) و یک بیوگرافی مختصر (۵۰ تا۱۰۰ کلمه) باید برایسردبیر مجله پروفسور Steve Wilmer به آدرس ایمیل swilmer@tcd.ie، تا ۱۵ اکتبر/۱۵ مهر ارسال شود.
  • ■ برای کسب اطلاع درباره «مجله بررسی ـ همکار(Peer Reviewed Journal)» اینجا و اینجا کلیک کنید.

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه