جستجو

فراخوان مقاله چهارمین کنفرانس ملی پژوهش های کاربردی در معماری و شهرسازی ایران منتشر شد.

  • مهلت: ۱۹ دی ۱۳۹۷

با استعانت از خداوند متعال، “ کنفرانس ملی پژوهش های کاربردی در معماری و شهرسازی اسلامی ایران” با حمایت مؤثر ارگان ها، سازمان ها و مجامع علمی و دانشگاهی برگزار خواهد شد. باتوجه به اهمیت موضوع و همچنین نقش سازنده آن در جامعه ، دبیرخانه اجرایی انتظار دارد این همایش با مشارکت متولیان این امر که در یک طیف گسترده و مرتبط با زنجیره طراحی ، برنامه ریزی، مدیریت و اجرا اعم از مسئولین، متخصصین ، مهندسین ، کارشناسان و صاحب نظران می باشد برگزار گردد. تا با ارائه جدیدترین مقالات و دستاوردهای علمی و تجربی روز دنیا توسط پژوهشگران و محققین در راستای ارتقای سطح علمی با هدف افزایش جغرافیا و برنامه ریزی ،معماری و شهرسازی نوین در این حوزه و در نهایت افزایش بهره وری و نهایتا توسعه همه جانبه و صحیح جامعه گامی استوار برداریم.

  • تاکنون گردهمائیهای متعددی پیرامون مسائل مختلف علوم  برگزار شده است؛ اما با توجه به اهمیت موضوع جغرافیا و برنامه ریزی، معماری و شهرسازی  و ضرورت تبادل اطلاعات صاحب نظران این حوزه، تیم برگزارکننده با هدف ایجاد فرصتی مناسب برای تبادل اطلاعات و ارایۀ دستاوردهای پژوهشی و علمی اندیشمندان، پژوهشگران و دست‌اندرکاران حوزه های مختلف همایش فوق را برگزار خواهد کرد.
  • رویکرد دبیرخانه علمی و اجرایی در برگزاری این برنامه ، جلب مشارکت تمامی مراکز علمی و حرفه ایی ، تعامل با انجمن های ملی و بین المللی مرتبط و دعوت از صاحبنظران برجسته با هدف تعامل علمی از یک سو و افزایش خود باوری علمی در کشور ، تمرکز بر مسائل و چالشهای روز ، طراحی محتوای علمی و کاربردی برای مسئولین می باشد. امید است با حمایت محققان و صاحب نظران عزیز این مرز و بوم بتوان گامهای استواری در جهت جغرافیا و برنامه ریزی، معماری و شهرسازی  برداشت.

محورهای کنفرانس

 

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه