جستجو

فراخوان نخستین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه دانشجویی IE اسپانیا منتشر شد.

مهلت: ۱۰ آذر ۱۳۹۷

■ جشنواره فیلم بین المللی IE ، فرصتی برای فیلمسازان سراسر جهان برای شرکت در یک رویکرد جدید برای فیلمسازی است. فرصتی است برای دانشجویان، برای یافتن داستان های آن ها، نشان دادن آن ها به مخاطبان بین المللی و نمایش محتوای خلاقانه. این جشنواره با هدف اتصال دنیای کسب و کار و هنر برگزار می شود همه تجهیزات گران قیمت ندارند، نه همه به افراد حرفه ای دسترسی دارند و نه به همه ارتباطات که پیامی را منتشر کنند. اما هر کسی توانایی گفتن یک داستان خوب را دارد و تمام چیزی که نیاز است تا یک پیام منتقل شود، الهام بخشیدن و ایجاد تغییر است.

≡ چه کسانی می توانند شرکت کنند؟

■ این جشنواره برای تمامی دانشجویان سراسر جهان است که داستان های خود را از طریق فیلم های کوتاه تعریف می کنند و بر جهان تاثیر می گذارند.

≡ موضوع رقابت امسال:

■ عمومی: این دسته برای همه فیلم های تخیلی صرف نظر از نوع یا رده آنها است. فیلم ها باید توسط دانش آموز یا افرادی که به تازگی فارغ التحصیل شده اند ساخته شده و حداکثر پنج دقیقه طول بکشد و الزامات فنی ذکر شده در سایت جشنواره را داشته باشند.
■ موضوع ویژه: دنیای من، داستان من داستان‌هایی هستند که ما را به هم متصل می‌کنند. این زمین دو طرفه و منطقه امن ما است. برگزارکنندگان این رقابت از دانشجویان سراسر جهان دعوت می کنند تا داستان منحصر به فرد زندگی شان را پیدا کرده و آن را به جهان بگویند. همچنین به آن‌ها الهام می دهد که چیزی شخصی را به اشتراک بگذارند و آرزو کنند که مخاطبان این داستان ها را ببینند و با آن ها ارتباط برقرارکنند.
■ تبلیغ یک دقیقه ای: شرکت کنندگان باید یک تبلیغ ۱ دقیقه ای برای اسمانسر این جشنواره انجام دهند، و به الزامات آن ها پایبند باشند. خلاقانه ترین اثر، برنده این گروه خواهد بود.
■ فیلم کوتاه اسپانیایی: همه فیلم‌های اسپانیایی که به بخش عمومی و ویژه ارسال شده‌اند برای این گروه واجد شرایط هستند و برای این جایزه ویژه فیلمسازان جوان اسپانیایی مورد داوری قرار خواهند گرفت.

≡ شرایط آثار:

■ تمامی فیلم ها باید توسط دانشجویان و یا افرادی که به تازگی فارغ التحصیل شده اند ساخته شده باشند.
■ تمام فیلم های ساخته شده پس از ژانویه ۲۰۱۶ واجد شرایط برای ورود به جشنواره هستند
■ هیچ محدودیتی برای تعداد فیلم هایی که هر فردی می تواند ارائه دهد وجود ندارد.
■ زمان اجرای فیلم باید ۵ دقیقه یا کمتر باشد.
■ در صورت برنده شدن فیلم شما برای جشنواره، شما بایستی یک فایل Quicktime ProRes و DCP فیلم کوتاه را ارسال کنید.
■ تمامی آثاری که به زبان خارجی هستند باید دارای زیرنویسی به زبان انگلیسی باشند.

≡ هزینه ثبت نام:

■ رایگان است.

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه