جستجو

فراخوان نخستین دوره جایزه بزرگ معماری dezeen سال ۲۰۱۸ منتشر شد.

■ مهلت: ۹ تیر ۱۳۹۷ ■

به گزارش فستیوارت بر اساس خبر منتشر شده در هنر آنلاین این برنامه جدید،‌ از امسال مرجع بهتری برای طراحی بین‌المللی،‌ معماران و طراحان در همه جای جهان خواهد بود. مبلغ عضویت مسابقه جهت تشویق طراحان و استودیوهای مختلف و هم‌چنین شرکت‌های کوچک از سراسر جهان،‌ در پایین‌ترین حد خود است.

≡ بخش های مسابقه

■ در این مسابقه۳۰ دسته برای طراحی وجود دارد که عبارت‌اند از: ده نفر برای بخش‌های معماری، داخلی و طراحی. در هر بخش هشت گروه برای پروژه‌ها و دو دسته برای استودیوها (معماری یا شرکت‌های طراحی، یا معماران یا طراحان خاص)

≡ داوری آثار

■ آثار توسط داوران، که ستاره‌های مشهور جهان هستند، مورد قضاوت و داوری قرار خواهند گرفت و برندگان در لندن طی مراسمی که تاریخ و محل برگزاری آن از پیش تعیین می‌شود، اعلام خواهند شد. برای گروه‌های استودیویی، داوران به دنبال طراحان خاص یا شرکت‌هایی هستند که چشم‌انداز و موفقیت زیادی را از نظر پروژه‌های تکمیل شده، موفقیت کسب و کار و رضایت مشتری نشان می‌دهند.

≡ معیارهای ارزیابی آثار:

  • زیبایی: آیا شگفت‌انگیز است؟ ما می‌دانیم که زیبایی ذهنی است، اما داوران ما به دنبال دقت زیبایی، جزئیات دقیق و استفاده مناسب از مواد هستند.
  • نوآوری: آیا در عین نوآوری اصول اولیه را رعایت می‌کند؟ یا یک مشکل به مشکلات دیگر اضافه می‌کند؟ ما باید شاهد رویکردهایی مبتکرانه باشیم.
  • مفید: آیا برای مردم و سیاره مفید است؟ پروژه شما مجبور نیست که جهان را ذخیره کند اما باید احترام و توجه کاربران به محیط‌زیست را نشان دهد.

شرکت کنندگان باید حداقل دو پروژه تکمیل شده را که مطابق با معیارهای قضاوت شده ذکر شده در بالا هستند، و همچنین مدرک‌های مدیریت مسئولانه و سیاست‌های شرکت (مثلاً پوشش تنوع، سلامتی و آموزش) نشان دهند.

≡ اعلام نتایج:

■ برندگان این جایزه نیز در  آذرماه سال ۹۷ اعلام می‌شود.

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه