جستجو

فراخوان نخستین مسابقه فیلم کوتاه، داستان کوتاه، عکس و نقاشی به مناسبت هفته ملی کودک منتشر شد.

  • مهلت: ۱۰ مهر ۱۳۹۷

مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران در نظر دارد به مناسبت هفته ملی کودک و نوجوان مسابقه ای با موضوع حفاظت از میراث فرهنگی و کاخ نیاوران برای رده سنی تا ١٨ سال برگزار نماید. لذا به همین منظور علاقه مندان برای شرکت در  این مسابقه می توانند آثار خود را در قالب لوح فشرده با ذکر مشخصات طبق فرمت ذیل تا تاریخ: ۱۰/۰۷/۱۳۹۷ به آدرس: میدان شهید باهنر، مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران، بخش کودک ارسال نمایند.

 بخش های مسابقه:

  • فیلم کوتاه، داستان کوتاه، عکس و نقاشی

اهداف:

  • کمک به شناخت و فرهنگ‌سازی در جهت حفظ میراث طبیعی و تاریخی کشور، استفاده از ابزار هنر جهت فرهنگ‌سازی، معرفی و آگاه سازی در رابطه با میراث فرهنگی و تاریخی و کمک به تولید محتوا و توسعه آن در قالب حمایت از محصولات فرهنگی به ویژه تولید فیلم کوتاه و عکس

موضوع:

  • حفاظت از میراث فرهنگی و کاخ نیاوران

شرایط شرکت در بخش های مختلف مسابقه:

  • مدت زمان فیلم از ١٠ تا ٢٠ دقیقه/ درج نام و نام خانوادگی، کد ملی، تلفن تماس ثابت و تلفن همراه بر روی لوح فشرده الزامی می باشد./ فیلم های موبایلی حتماً به صورت افقی (لند اسکیپ) تهیه شده باشد./ تصاویر فیلم های ارسالی می بایست به شکلی باشد که از نظر اخلاقی امکان درج و انتشار آن ها وجود داشته باشد./ هیچ گونه واترمارک و نوشته ای بر روی فیلم نباشد./ کپی رایت فیلم باید متعلق به شخص شرکت کننده باشد و مسئولیت هرگونه سوء استفاده از آثار دیگران و پاسخگویی به مراجع ذیصلاح به عهده متقاضی متخلف خواهد بود./ بعد از ارسال فیلم و قبول شرایط شرکت در مسابقه، کپی رایت و حق معنوی و مادی آن اثر متعلق به برگزارکننده خواهد بود و مجموعه نیاوران حق بهره برداری از آثار پذیرفته شده در تبلیغات، شبکه های اجتماعی و … را دارا می باشد.
  • عکس و نقاشی در سایز A3 یا A4 / درج نام و نام خانوادگی، کد ملی، تلفن تماس ثابت و تلفن همراه بر روی لوح فشرده الزامی می باشد./ استفاده از هر نوع ابزار نقاشی و یا فیلتر در عکاسی آزاد است./ عکس ها و نقاشی ها نباید دارای امضاء، تاریخ، پاسپارتو، قاب، واترمارک و یا لوگو باشند./ ارسال آثار توسط شرکت‌کنندگان به‌منزله اعلام مالکیت اثر است. در صورت اثبات عدم صحت این موضوع، شرکت‌کننده موردنظر از مراحل مسابقه حذف‌ می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی برعهده شرکت کننده خواهد بود./ کلیه حقوق مادی و معنوی آثار ارسال شده متعلق به صاحبان آن‌ها می‌باشد./ برگزارکننده حق استفاده یا عدم استفاده از آثار را در نمایشگاه، کلیه نشریات، مطبوعات، سایت های اینترنتی، سایت مجموعه و… در صورت اتخاذ تصمیم مورد نظر برای خود محفوظ نگه می‌دارد.
  • داستان کوتاه، حداکثر دو صفحه A4 با فونت میترا و اندازه ١٢. / درج نام و نام خانوادگی، کد ملی، تلفن تماس ثابت و تلفن همراه بر روی لوح فشرده الزامی می باشد./ داستان می بایست توسط شخص شرکت کننده در مسابقه تهیه شده باشد و به صورت کامل و مفید باشد و از هیچ وب سایت و وبلاگ دیگری برداشت و منتشر نشده باشد.

نحوه ارسال آثار:

  • علاقمندان می توانند آثار خود را در قالب لوح فشره به همراه مشخصات خود شامل: نام و نام خانوادگی، کد ملی، تلفن تماس ثابت و تلفن همراه به آدرس: میدان شهید باهنر، مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران، بخش کودک ارسال و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ٢٢٢٨٧٠٣٢-۰۲۱ (خانم کرجی) تماس حاصل فرمایند.

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه