جستجو

فراخوان نخستین همایش اندیشه تمدنی از نگاه امام علی(ع) تا پایان آبان تمدید شد.

  • مهلت: ۳۰ آبان ۱۳۹۷

به گزارش فستیوارت بر اساس خبر منتشر شده در باشگاه خبرنگاران جوان، انجمن علمی مطالعات نهج البلاغه ایران، دانشگاه امام صادق (ع)، دانشگاه فردوسی مشهد، دانشگاه علوم قرآن و حدیث، دانشگاه تهران، دانشگاه ابوعلی سینا، دانشگاه زنجان و بنیاد علوی از جمله مراکز مشارکت کننده در نخستین همایش ملّی اندیشه تمدنی از نگاه امیرالمومنین (ع) محسوب می‌شوند.

محورهای همایش

«مبانی نظری تمدن اسلامی از منظر معارف علوی، اندیشمندان مسلمان و نهج البلاغه در سیر تمدن اسلامی، شاخص‌های فرهنگی و اجتماعی تمدن اسلامی از منظر معارف علوی، شاخص‌های سیاسی و اقتصادی تمدن اسلامی از منظر معارف علوی، مظاهر بیرونی (هنر، معماری و …) تمدن اسلامی از منظر معارف علوی، سبک زندگی اسلامی تمدن از منظر معارف علوی، نهج البلاغه و متون علمی و ادبی در تمدن اسلامی» از جمله محورهای این فراخوان به شمار می‌رود.

نحوه شرکت در همایش

  • علاقه‌مندان جهت شرکت در این فراخوان می‌توانند تا پایان آبان‌ماه چکیده و تا پایان آذرماه متن کامل مقالات خود را به نشانی elahiat@pnu.ir یا به دبیرخانه این همایش به نشانی تهران، بزرگراه ارتش، خیابان نخل، سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور، بخش الهیات و علوم اسلامی ارسال کنند.
  • گفتنی است آئین اختتامیه این همایش هفدهم و هجدهم بهمن ماه در دانشگاه پیام نور مرکز تهران جنوب برگزار می‌شود.
  • قرار است مقالات برگزیده در مجله علمی پژوهشی دراسات حدیثه فی نهج البلاغه منتشر شود.

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه