جستجو

فراخوان نمایشگاه اسناد تصویری جشنواره تئاتر اکبر رادی منتشر شد.

  • مهلت: ۱۵ آذر ۱۳۹۷

به گزارش فستیوارت بر اساس خبر منتشر شده در ایرنا،‌ برگزاری نمایشگاه عکس، پوستر، طراحی و اسناد تصویری در نخستین دوره این جشنواره هنری، ضرورت حضور این بخش را نشان می‌دهد و این بخش در این دوره از جشنواره به صورت غیر رقابتی برگزار می شود. برگزاری بخش غیر رقابتی این نمایشگاه در کنار گردآوری آثار خلق شده آثار، اندیشه‌ها و شخصیت استاد رادی، موجبات آشنایی نسل امروز را با هنرمندان این عرصه فراهم می‌سازد.

  • نخستین جشنواره تئاتر اکبر رادی با دبیری بهزاد صدیقی در ۶ بخشِ مسابقه مونولوگ، مسابقه نمایشنامه‌نویسی، مسابقه نمایشنامه‌خوانی، مسابقه مقالات و سمینار رادی‌شناسی، نمایشگاه کاریکاتور با عنوان لبخند با شکوه آقای رادی و نمایشگاه اسناد تصویری آثار استاد اکبر رادی از ۱۸ تا ۲۸ دی ماه ۹۷ در تهران برگزار می شود.

چه کسانی می توانند شرکت کنند؟

در این بخش تمامی عکاسانی که از شخصیت یا آثار اکبر رادی عکاسی کرده اند یا از آثار صحنه ای و نمایشنامه خوانی این هنرمند پوستر، بروشور و طرح جلد نمایشنامه یا کتاب‌هایی در مورد آثار و اندیشه های وی طراحی کرده اند، می توانند بر اساس شرایط و مقررات این بخش غیر رقابتی در نخستین دوره جشنواره تئاتر اکبر رادی شرکت کنند.

شرایط و مقررات

  • براساس شرایط و مقررات تعیین شده، شرکت در این بخش برای تمامی هنرمندان آزاد است.
  • آثار ارسالی باید مربوط به آثار و شخصیت استاد اکبر رادی باشد و هر شرکت کننده مجاز به ارسال حداکثر ۱۰ اثر خواهد بود.
  • آثار ارسالی محدودیت تاریخی ندارد و شرکت کنندگان می‌توانند اثر یا آثار مرتبط با شخصیت و آثار رادی را که مربوط به سال‌های گذشته باشد، ارسال کنند.
  • تمامی آثار ارسالی باید با موازین و مقررات جشنواره مطابقت داشته باشد و آثاری که به بخش نمایشگاه اسناد تصویری این جشنواره راه پیدا نکند، در بنیاد رادی آرشیو می‌شود تا پس از تأسیس موزه آثار با ذکر نام خالق اثر در آنجا نگهداری شود.
  • در این بخش غیر رقابتی، هر عکس یا سندی حتما باید دارای دو خط توضیحات باشد و عکسهای ارسالی با محتوای متن نمایشنامه و شخصیت‌های شناخته شده آثار رادی مرتبط باشد.

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه