جستجو
oroarezzo international jewelry exhibition 2020

فراخوان نمایشگاه بین المللی طلا و جواهرات OROAREZZO | ایتالیا ۲۰۲۰ منتشر شد.

  • تاریخ برگزاری نمایشگاه: ۳۰ فروردین الی ۲ اردیبهشت

■ رویداد OROAREZZO یک بستر تبلیغاتی استراتژیک برای ساخت طلا و جواهرات در ایتالیا است و در آن بهترین محصولات تولیدی طلا از تمام مناطق ایتالیا حضور دارند. این نمایشگاه در سال ۲۰۱۸، خریداران بین‌المللی را از ۶۰ کشور با افزایش قابل‌توجه ۵% درصدی در تجار خارجی جذب کرد. همکاری با MISE (وزارت توسعه اقتصادی ایتالیا) و ICE (آژانس تجارت ایتالیا) ورود ۵۰۰ خریدار برتر بین المللی از مراکز اصلی بازار ایتالیا و همچنین مشارکت خرده فروشان ایتالیایی را تضمین می کند. هیئت داوران جواهرات، سبک مد و کارشناسان ارتباطات بر اساس مضمون سال بهترین آثار تولیدی در نمایشگاه را براساس موضوع سال انتخاب می کنند. بیش از ۸۰۰۰ متر مربع غرفه در نظر گرفته شده است که در آن غرفه داران می توانند بهترین مجموعه های خود را به نمایش بگذارند و از مشتریان ایتالیایی و بین المللی و خریداران بالقوه استقبال کنند.

≡ شرایط آثار:

■ معیارهای ارزیابی عبارتند از کیفیت و دقت تولید، توجه به جزئیات، مد و طراحی، انعطاف‌پذیری تولید، و مهارت قابل‌توجه در جهت بازارهای خارجی است.

≡ لینک ها و دانلود ها:

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

2 پاسخ

  1. سلام وقتتون بخیر.من رشته ام جواهرسازی و تو همین حرفه فعالیت دارم با متریال مس و برنج و نقره که به صورت دستسازه نه صنعتی.منتهی متوجه نشدم این فراخوان به چه صورت هست.ما ثبت نام میکنیم و در این تاریخ بهمون قرفه میدن که کارامونو ببریم برای فروش؟ ارزیابی بر چه اساسه؟ دعوتنامه ارسال میشه یا خودمون به صورت ازاد میریم ؟

    1. سلام. وقت شما هم بخیر. جزئیات بیشتر رو توی سایت برگزارکننده مطالعه کنید. درصورت نیاز می تونید از خدمات دپارتمان زبان انگلیسی استفاده کنید. لینکش بالای صفحه هست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه