جستجو

فراخوان نهمین جشنواره شعر و داستان جوان سوره یادواره گلشن کردستانی منتشر شد.

■ مهلت: ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ ■

به گزارش فستیوارت بر اساس خبر منتشر شده در ایرنا مسئول واحد آفرینش های ادبی حوزه هنری کردستان روز سه شنبه اظهار کرد: این جشنواره در ۲ بخش داستان و شعر( کُردی و فارسی )برگزار می شود و در این ۲ بخش، تمامی شاعران و داستان نویسان کُرد زبان از سراسر ایران می توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
بهزاد کرم اللهی موضوع جشنواره را در ۲بخش آزاد و ویژه اعلام کرد و گفت: در بخش ویژه آثاری با موضوعات مربوط به خانواده، دفاع مقدس، ایثار و شهادت، وحدت اسلامی و سبک زندگی اسلامی مورد بررسی و داوری قرار می گیرد.
وی با بیان اینکه هرهنرمند می‌تواند در بخش شعر و داستان حداکثر سه اثر را ارائه کند، افزود: صفحات متون باید بدون ذکر نام و مشخصات صاحب اثر ارسال شود.
به گفته وی، هر اثر باید مجزا در قالب فایل word و با اندازه قلم ۱۴ و نوع قلم B Mitra بر روی لوح فشرده به همراه نسخه چاپی ارسال شود.
مسئول واحد آفرینش های ادبی حوزه هنری کردستان با بیان اینکه هر فرد می‌تواند همزمان در همه بخش‌ها شرکت کند، تاکید کرد: حداکثر سن شرکت کنندگان تا زمان برگزاری جشنواره ۳۰ سال تمام تعیین شده است.
کرم اللهی حضور راه یافتگان بخش نهایی در آین اختتامیه و شرکت در کارگاه ها ضروری است و عدم حضور صاحبان آثار به منزله انصراف شان از جشنواره تلقی خواهد شد.
وی با بیان اینکه علاقمندان می توانند تا ۱۷ اسفند ماه امسال آثار خود را به دبیرخانه جشنواره واقع در سنندج، حوزه هنری کردستان ارسال کنند، گفت: اسامی راه یافتگان بخش نهایی جشنواره پس از بررسی آثار توسط هیات بازبین، ۱۵ فروردین ماه سال آینده اعلام می شود.
کرم اللهی هدف از برگزاری جشنواره راشناسایی و جذب استعدادهای ادبی جوان، تبادل اندیشه و تجربه های شاعران و نویسندگان جوان انقلاب اسلامی، جریان سازی در شعر و ادبیات منطبق بر ارزش های اسلامی معرفی و برجسته سازی چهره های ممتاز عرصه شعر و داستان جوان انقلاب اعلام کرد.
نهمین جشنواره استانی شعر و داستان جوان سوره یادواره گلشن کردستانی ۲۲ و ۲۳ فروردین ماه سال آینده در پردیس سینمایی بهمن سنندج برگزار می شود.

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه