جستجو
پوستر فراخوان هجدهمین جشنواره بین المللی انیمیشن مستقل GIRAF ۲۰۲۲

فراخوان هجدهمین جشنواره بین المللی انیمیشن مستقل GIRAF ۲۰۲۲ منتشر شد.

  • مهلت: ۱۰ خرداد ۱۴۰۱

■ انجمن (QAS) پذیرای آثار ارسالی شما برای هجدهمین جشنواره انیمیشن مستقل GIRAF در سال ۲۰۲۲ است. برگزار کنندگان در انتظار دریافت انیمیشن های ارسالی در سبک، ژانر، زمان و رسانه های مختلف هستند تا برای مخاطبان خود در شهر Calgary کانادا به نمایش بگذارند. جشنواره سالانه عظیم، طنین انداز و خیره کننده انیمیشن (GIRAF) با به نمایش گذاشتن انیمیشن مستقل و با بهره گیری از تکنیک های جدید، جلوه های بصری منحصر به فرد و موضوعات هیجان انگیز مرزها را جابه جا می کند. در صورت نیاز و تمایل می توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دربافت هزینه‌های ارزی، ترجمه متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

≡ چه کسانی می توانند شرکت کنند؟

■ شرکت برای تمامی افراد از سراسر جهان آزاد است.

≡ شرایط آثار:

■ فیلم های ارسالی می توانند به صورت انیمیشن داستانی یا انتزاعی، کشیده شده با دست یا کامپیوتری، فیلم های دانشجویی یا حرفه ای و یا ترکیبی از آن ه ، به استثنای کارهای تبلیغاتی، باشد.

≡ هزینه شرکت در فراخوان:

■ رایگان است.

≡ جوایز:

■ فیلم های منتخب در جشنواره GIRAF 18 ، نوامبر ۲۰۲۱ به نمایش گذاشته میشود و به بهترین فیلم کوتاه بین المللی و کانادایی جایزه ای اهدا خواهد شد.

≡ لینک ها و دانلود ها:

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه