جستجو

فراخوان هشتمین جشنواره ادبی گلدسته‌های سپید منتشر شد.

■ مهلت: ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ ■

به گزارش فستیوارت بر اساس خبر منتشر شده در وبسایت دبیرخانه کانون‌های مساجد استان تهران، معاون فرهنگی این دبیرخانه گفت: هفتمین دوره شعر گلدسته های سپید با موضوع کنگره شعر و داستان حضرت ام البنین(س) فعالیت خود را آغاز کرد.

مرتضی حسن زاده معاون فرهنگی دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان تهران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان تهران گفت: جشنواره شعر گلدسته های سپید امسال نیز مانند سنوات گذشته با یک موضوع خاص برگزار خواهد شد.

وی افزود: هفتمین دوره شعر گلدسته های سپید امسال میزبان مسابقات شعر و داستان با موضوع حضرت ام البنین(س) است که از یکم آذر ماه و همزمان با ارسال پوستر و فراخوان این مسابقات آغاز شده است. آخرین مهلت ارسال آثار نیز ۲۰ بهمن ماه می‌باشد.

معاون فرهنگی دبیرخانه استان تهران با اشاره به برگزاری این مسابقات در ۲ موضوع حضرت ام البنین(س) و مادران و همسران شهداء بیان داشت: مسابقات امسال در سه بخش شعر کلاسیک، شعر نو و داستان نویسی با موضوع حضرت ام البنین(س) در مقطع سنی جوانان و نوجوانان و  یک بخش ویژه یعنی شعر و داستان در خصوص مادران و همسران شهداء برگزار خواهد شد.

حسن زاده با تاکید به برگزاری مسابقات در سطح ملی خاطرنشان کرد: از آنجایی که در این مسابقات تمامی کانون‌های مساجد کشور حضور خواهند داشت و مسابقات نیز در سطح ملی برگزار خواهد شد، لذا باید با توجه به اهمیت طرح سعی بر آن باشد که از داوران به نام کشور و شاعران مطرح در حوزه مذهب استفاده شود.

وی همچنین با اشاره به نحوه ارسال آثار به این دبیرخانه گفت: افرادی که علاقه‌مند به شرکت در این مسابقات هستند می توانند از سه روش ارسال آثار از طریق ایمیل، کانال تلگرامی و ارسال به آدرس پستی دبیرخانه، آثار خود را برای شرکت در مسابقه ارسال نمایند.

معاون فرهنگی دبیرخانه استان تهران تصریح کرد: دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان تهران امسال در حالی میزبان هفتمین دوره کنگره گلدسته های سپید است که به همت ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد، اداره کل ارشاد استان تهران و مشارکت حرم حضرت ابوالفضل(ع) برگزار خواهد شد.

حسن‌زاده همچنین در خصوص اهداف برگزاری این مسابقات بیان داشت: اهداف بسیار ارزشمندی در این مسابقات دنبال خواهد شد که از مهمترین آن می توان به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگهداشتن یاد و خاطره مادران و همسران شهداء اشاره کرد.

گفتنی است؛ اختتامیه و معرفی نفرات برتر این مسابقات دهم اسفند ماه سال جاری و همزمان با رحلت حضرت ام البنین(س) برگزار خواهد شد.

جهت اطلاع از نحوه ارسال آثار و آشنایی با چگونگی برگزاری مسابقات می توانید از لینک زیر علاوه بر دریافت بنر کنگره بروشور اطلاعات را دریافت نماید.

انتهای پیام/

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه