جستجو

فراخوان هفتمین جشنواره «آئین‌های نمایشی رضوی» منتشر شد.

■ مهلت: ۱۰ تیر ۱۳۹۷ ■

«عالمه ممبینی» مسئول نمایندگی بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) در استان کهکیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، با اعلام این خبر گفت: این فراخوان از سری برنامه‌های شانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) محسوب می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام به سایت http://www.shamstoos.ir مراجعه کنند.

■ برای دانلود فراخوان و فرم ثبت نام، اینجا کلیک کنید.

به گفته وی «اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی،گسترش فعالیت‌های فرهنگی و هنری مرتبط با سیره اهل بیت(ع) و گرامیداشت تولیدکنندگان و پدیدآورندگان آثار حوزه فرهنگ رضوی و کمک به انتشار گسترده تر این عرصه معنوی» از جمله اهداف برگزاری این جشنواره محسوب می‌شود.

مسئول نمایندگی بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع)در استان کهکیلویه و بویراحمد، ۱۰ تیرماه را آخرین مهلت ارسال آثار اعلام کرد و گفت: شرکت‌کنندگان لازم است آثار خود تا بازه زمانی ذکر شده به دبیرخانه جشنواره رضوی استان کهکیلویه و بویراحمد به نشانی یاسوج، میدان معلم، اداره کل فرهنگ ارشاد اسلامی ارسال کنند.

وی از برگزاری آئین اختتامیه این جشنواره در دهه کرامت خبر داد و افزود: از میان آثار ارسال شده به دبیرخانه جشنواره، در نهیات ۸ اثر به عنوان آثار برگزیده انتخاب می‌شود و در دهه کرامت به مدت چهار روز در فضاهای شهری  و … که درنظر گرفته شده است، به اجرا می پردازند.

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه