جستجو

فراخوان همایش «نمایش ترافیک» با دعوت از نمایشگران خیابانی منتشر شد.

■ مهلت: تیر ۱۳۹۶ ■

دفتر تئاتر خیابانی مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری در راستای تشکیل کمپین “از خودمان شروع کنیم” فاز دوم از همایش “نمایش ترافیک” را با هدف ارتقاء فرهنگ ترافیک و شهرنشینی، نقد رفتار شهروندان در مواجهه با  ترافیک  و رعایت حقوق  شهروندان برگزار خواهد کرد.

طی این فراخوان، از هنرمندانی که مایل هستند در پروژه‌ی تولید نمایش‌های خیابانی، میدانی و محیطی با موضوع ترافیک و در راستای اهداف همایش همکاری نمایند دعوت می‌شود تا در وهه‌ی اول آمادگی خود را اعلام کنند و طی تماس با شماره‌ی تلفن  ۸۴۱۷۲۴۱۳ نام خود را در لیست متقاضیان ثبت نمایند.

متقاضیان شرکت در این پروژه، بعد حضور در جلسه‌ی توجیهی که با حضور مشاوران سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران و پلیس راهور ناجا برگزار می‌شود یک هفته فرصت خواهند داشت تا طرح‌های خود را به تایید دفتر تئاتر خیابانی حوزه هنری برسانند و بعد از تولید اثر خود، وارد عقد قرارداد برای اجرای عمومی اثر خود در سطح شهر تهران خواهند شد.

تاکید می‌شود فقط هنرمندانی امکان ارائه‌ی طرح دارند که در جلسه‌ی توجیهی دفتر تئاتر خیابانی حضور بعمل رسانیده باشند.

یادآور می‌شود “همایش نمایش ترافیک” به همت دفتر تئاتر خیابانی مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری و با مشارکت سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، پلیس راهور ناجا و شرکت بهره‌برداری راه آهن شهری تهران و حومه با هدف ارتقاء فرهنگ ترافیک و شهرنشینی، نقد رفتار شهروندان در مواجهه با  ترافیک  و رعایت حقوق  شهروندان برگزار خواهد شد.

مدیریت و هدایت است این پروژه بر عهده‌ی امیرحسین شفیعی؛ مسئول دفتر تئاتر خیابانی مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری؛ است.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن‌های ۸۸۸۹۵۰۵۳ و ۸۸۸۰۴۰۷۲ تماس بگیرند.

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه